Inlägg från: Novalie2013 |Visa alla inlägg
  • Novalie2013

BF Mars 2014

Jo, om allt går som de ska så blir de tvillingar nej är inte med i nån tvillinggrupp.. Men kanske skulle försöka hitta någon.. Jag ligger ju lite före mina 1 barns appar liksom.. 2 mm ggr 2 och så vidare.. Jag måste ju plussa på en till som växer

• Novalie2013

Oj, verkar konstigt att det är negativt andra gg... Skumt..

Nej, klart jag blir kvar i den här gruppen men ska kanske kika efter en tvilling oxå.. Men tycker de blir så mycket med flera grupper

• Novalie2013

Jag använder mig av clearblue, å nu sist visade det plus 2 veckor före bm.. Men troligtvis pga att jag hade två.. Gynekologen skrattade å sa att jag verkligen skulle rekommendera de vidare hahaha ....

Men jag skulle göra nytt test om en dag , om de visa positivt första å inte andra gången... Men som sagt vissa test kan vara måndagsexemplar oxå.. Dom säger ju att har du fått ett plus så är det ju så... Så möjligtvis att ditt negativa test är just ett måndagsexemplar ... Vi får hoppas på det iaf...

• Novalie2013

Hur mår alla nu då? Börjar det lägga sig med illamående osv?
    Här bara fortsätter det , men idag fick jag sova betydligt längre .. Underbar man ...

• Novalie2013

Haha de e sant vissa saker klarar man inte av när man mår dåligt... Jag spyr varje dag.. Men de gjorde jag med dottern oxå.. Känner av i hela kroppen att jag är gravid ...

• Novalie2013

Hahaha förlåt att jag skrattar , men det lät så kul har dop om 4 veckor å lär ha en mage som kommer synas då... Vet inte hur jag skulle hantera att Novalie släpper sig.. Skulle visserligen asgarva men samtidigt måste man ju "sköta" sig jobbigt läge har ni nå kul tips på vad jag kan skriva på typ en gravid tröja .. Menar att dom kommer ju iaf få veta men kan göra en kul grej av de... Å de är ju två som sagt...

• Novalie2013

Vi kommer att ha dopet på min å mannen 1-åriga bröllopsdag.. Vilket innebär att sist släkten fick veta att jag va gravid med Novalie det va på vårat bröllop.. Å nu när dom kommer så får dom reda på att vi ska ha tvillingar... Dom lär ju tycka vi är galna

Svar på tråden BF Mars 2014