Inlägg från: Novalie2013 |Visa alla inlägg
  • Novalie2013

BF Mars 2014

Googla på Gyn där du bor så kommer det säkert upp privata med ...

• Novalie2013

Denna morgonen är joobbbig!! Fy fasiken va illa jag mår :-/ har spytt å känner att jag är på väg hela tiden ... Såå drygt!! Försöker göra annat för att ite tänka så mycket på de men de går ju inte.. Dottern är iaf glad över att få ligga kvar i sängen å tur är väl det

• Novalie2013

Sj kan jag inte sova ordentligt ,inte ligga på mage utan enbart på sidan med en kudde mellan knäna... känns som jag är i v 30 å inte v 9...

• Novalie2013

Du behöver inte svara om du vill,men va va det som gick fel när du kom in i v 20 ? Skickar lite styrkekramar !! I början hatade jag vul, men nu är det mest en vana om man kan säga så min obehagskänsla försvann efter alla miljoner besök ...

• Novalie2013

Okej, urs det vill man inte va med om :-/ men tyvärr sånt som händer samtidigt som att det är skönt att dom numera kan hinna se en massa innan dom kommer ut... Men som sagt stort lycka till å hoppas på det bästa

• Novalie2013

Va skönt att höra att det gick bra idag Malin !! Å hoppas de går lika bra för alla andra å mig själv oxå

• Novalie2013

Skönt att du vart sjukskriven.. Inte lätt med det när man är gravid i början sj är jag mammaledig så slipper tänka på de, å tur va väl de med tanke på hur man mår

• Novalie2013

Igår knäppte jag kort på min svullna mage .. Tänkte knäppa ett i månaden eller så.. Förra gången vart det typ 4 foton så lite glömsk då tror jag

Å sen blir jag så frustrerad att det inte finns en app jäkel för att få tvillingar ... Har letat överallt känns det som... Ingen som vet om de finns?

Svar på tråden BF Mars 2014