Inlägg från: Novalie2013 |Visa alla inlägg
  • Novalie2013

BF Mars 2014

Japp, är för nyfiken å dålig på att namnge så lite tid att bestämma sig är skönt .. Tog reda på det förra gången oxå sj då ?

• Novalie2013

Min dotter blir exakt 7 månader på dopdagen.. Så sent är de väl inte riktigt.. Men vi ville vänta tills efter alla semestrar osv ..

• Novalie2013

Ja vi tog reda på könet å berättade bara för dom närmsta .. Som mamma syster .... Jag ville igentligen inte veta men nyfikenheten tog över när vi gjorde ultraljudet efter bröllopet

• Novalie2013

Ja men att säga att jag är gravid varje år upphör nog efter tvillingarna om allt går bra hahaha de räcker med tre tror jag

• Novalie2013

Ja jag är till 95% säker om det går bra med båda är du nervös för nästa helg då? Kyrkligt/borgerligt ? Berätta lite om du vill då förståss (har lite tråkigt just nu ) dottern håller på å somna å karln ska ut i garaget

• Novalie2013

Har bara förra att relatera till, men tyvärr mådde jag apa hela tiden den till vecka 12.. Men sen gick alla symtom över . Å då började jag fundera om allt stod rätt till, men det gjorde de iaf

• Novalie2013

Jag fick henne 8 februari å om twinsen kikar ut tidigare kanske de blir runt hennes födelsedag jag lär bli en väldigt pank mor runt jul - februari

• Novalie2013

Hahaha nä i garaget somnar han aldrig men dock i soffan . Va mysigt att det inte blir så stort sj ville jag ha de lagom , men med mannens sida vart det iaf 60 -70 st.. Men men vi hade det kanon, å kyrkligt

Svar på tråden BF Mars 2014