Inlägg från: Novalie2013 |Visa alla inlägg
  • Novalie2013

BF Mars 2014

Ja de skulle stå blodblandad :-/ jäkla iPhone !! Ja det skulle va underbart å fixa hår å naglar men finns ju ingen tid eller ork här :-/
    Ja , jag hoppas jag får se två .. Jag hade en ganska stor blödning med dottern jag har nu å hon kom ju ut frisk iaf... De är iaf så jag försöker tänka trots att man självklart blir orolig ....

• Novalie2013

Vet oxå att de är ofarlig, men har oxå fått blödning efter sex så jag avstår oxå första tiden tur karln jobbar å e trött när han kommer hem så han inre hinner tänka på vad han missar haha

• Novalie2013

Skönt att du skriver massa klagomål då vet man att man inte är ensam å de är väl just de tråden är till för.. Tankar å känslor !! Mådde mer illa imorse men hade dolk som jobbare här hos oss en stund på fm så jag gick annat å tänka på så just nu mår jag ganska bra.. Trots mitt besök på toa imorse hoppas att de håller i sig ett tag skönt å få må bra nån timme

• Novalie2013

Oj, ja då va de lite lågt.. Har själv gått som en zombie ett tag nu . Så de kändes skönt med nån timmes uppehåll

• Novalie2013

Har haft de hela dagen nu ( blandat knappt synligt på pappret .. Igentligen är man väl dum som tittar hela tiden oxå... Men har tid hos bm på måndag å hoppas hon kan boka in mig på ul inom snar framtid ... Har inte haft speciellt ont eller så inte mer än vanligt å trött har jag varit som attan hela em .. Fick sova 1,5 Tim när karln kom hem . Annars hade jag sovit förlängde sedan ...

• Novalie2013

Tack 3längtan idag har jag inte sett nått men som sagt gick upp precis .. Jaja inget större har ju kommit under natten så hyfsat lugn är jag .. Kan ju va allt som expanderar lite för fort med tanke på att de är två , vem vet ...

• Novalie2013

Det kommer att gå bra du kommer ha så mycket å tänka på så du kommer inte märka av illamåendet tror jag å lycka till å hoppas du får den bästa dagen i ditt liv (förutom dom superdagarna man får sin dotter/son för dom slår nog allt annat ) kram

• Novalie2013

Ja jag tror du ska satsa på lotto oxå verkar som du haft ett kanon år!! Å grattis till körkort å jobb oxå!!

• Novalie2013

Får hoppas nån kan fixa bf-listan lite då vissa ska in å vissa ska bort pga mf. Tyvärr . Jag kan inte fixa de, har ingen aning om hur man gör
    Men välkommen Sabina 01 vi håller tummarna för alla här !

Svar på tråden BF Mars 2014