• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • juliaannaeva

Ja usch för foglossningar... Ne jag jobbar bara lite 15 timmar per vecka o som assistent. Sen är jag föräldrar ledig. Men känna eller emot min brukare för jg får ju anpassa aktiviteterna lite. Försöker spara lite krafter för att orkar göra ngt med familjen också!

• mikaelah
    Novalie2013 skrev 2013-09-03 23:41:56 följande:

Nu vill jag lägga in lite gnäll som inte är så världsligt men ändå dock så irriterande ... Jag får jättemånga sådana här mini finnar i pannan helt plötsligt ... Jag blir tokig.... Kan inte minnas att jag hade de med dottern i magen smile4.gif . Åh för att inte tala om min foglossning som jag gärna byter bort ett tag.. Jag mår gärna illa bara jag slipper ha ont å kan röra mig normalt smile1.gif men icke smile1.gif

Jag har med en miljon små plitor i pannan!
  • Anka77
    mikaelah skrev 2013-09-04 06:59:50 följande:
    Jag har med en miljon små plitor i pannan!
    Jag med, fullt i hela pannan :(
  • Novalie2013

Skönt att man inte är ensam , visst de är väl inget stort bekymmer med finnar så men de ser så otrevligt ut ;-(
    Stuvadvitkål : superbra att du fixade en vecka !! Har Max klarat 1 -2 dagar dom ggr jag försökt sluta helt man känner sig lite dålig men men men snart får du se bebben oxå

Jag pratade med min bm igår å de verkar som jag får vänta till mitten på oktober för mitt rul, så jag får vänta på å få se mina små har lite dåligt tålamod å vänta är inte min starka sida hahaha

• tjejhalmstad

Ja hade varit glad om ja bara haft finnarna i pannan (så ja kunnat dölja dem med luggen) Men ja har hela mina kinder,haka (ja hela ansiktet och dubbla finnar jämte varandra) och en del på ryggen :( Ser förjäkligt ut men fick en kräm utskriven av läkaren igår..

• Afla
    Novalie2013 skrev 2013-09-04 07:24:29 följande:

Skönt att man inte är ensam , visst de är väl inget stort bekymmer med finnar så men de ser så otrevligt ut ;-(
    Stuvadvitkål : superbra att du fixade en vecka !! Har Max klarat 1 -2 dagar dom ggr jag försökt sluta helt smile4.gif man känner sig lite dålig smile4.gif men men smile1.gif men snart får du se bebben oxå smile5.gif

Jag pratade med min bm igår å de verkar som jag får vänta till mitten på oktober för mitt rul, så jag får vänta på å få se mina små smile1.gif har lite dåligt tålamod å vänta är inte min starka sida smile1.gif hahaha

Jag har inte finnar, men har som små knottror i hela pannan. Har aldrig haft det förut, inte vid de andra grav heller. Är väl inget stort problem, men jag stör mig ändå
  • Novalie2013

Håller med om knottror .. De är inte finnar igentligen liksom ... Hormoner delux !!

tråkigt att du inte kan dölja de när de är på kinderna oxå Men får man ta sånt medel när man är gravid? Bara undra .. Har hört att de inte är bra bara

• SarahO

Jag måste bara få fråga en sak, om det är nån som vet eller har nån aning. Mitt illamående försvann för 1-2 veckor sen, mådde illa från början av graviditeten (V6-8,9?) och nu idag så ömmar inte brösten så som de gjort förut. Är i vecka 11 (10+5) idag. Är detta nå farligt? Om det är missfall på gång eller nåt annat, är orolig. Jag har inte ont eller nåt, och har inte blödit en enda gång sen jag kissade positivt. Det enda jag känner just nu är som en liten liten "mensvärk", men knappt märkbart. Tänkte ringa barnmorskan senare idag för å höra med henne, men tänkte om nån av er visste.

• sandratjejen
    SarahO skrev 2013-09-04 10:04:24 följande:

Jag måste bara få fråga en sak, om det är nån som vet eller har nån aning. Mitt illamående försvann för 1-2 veckor sen, mådde illa från början av graviditeten (V6-8,9?) och nu idag så ömmar inte brösten så som de gjort förut. Är i vecka 11 (10+5) idag. Är detta nå farligt? Om det är missfall på gång eller nåt annat, är orolig. Jag har inte ont eller nåt, och har inte blödit en enda gång sen jag kissade positivt. Det enda jag känner just nu är som en liten liten "mensvärk", men knappt märkbart. Tänkte ringa barnmorskan senare idag för å höra med henne, men tänkte om nån av er visste.

Mina bröst ömmar inte heller som förut tror inte de är någon fara för dig. (10+6) idag. Å

Illamåendet brukar försvinna för många vissa mår ju inte illa alls så de är nog ingen fara där heller :)