• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Afla
    Anka77 skrev 2013-09-03 16:33:31 följande:
    Allt såg bra ut så nu kan jag sluta oroa mig :)
    Vad skönt :)
  • frukarlssonn
    thecrazyone skrev 2013-09-03 16:38:06 följande:
    Länge sen jag skrev här nu, har haft några små blödningar sen vecka 8 ungefär, det har "skvätt" lite nu och då. Inte mycket, men tillräckligt för att göra mig orolig. Men när man ringer sjukvården så är jag ju dock allt sååå normalt hela tiden och inte förrän idag när jag är i vecka 12+0 har jag fått komma in och tyvärr så visade det sig vara ett MA (uteblivet missfall) igen. Tänk om jag bara hade fått komma in från början, så hade jag sluppit gå de här veckorna extra..! Jag håller dock tummarna för resten av er och jag hoppas att det kommer bli många fina bebisar i mars!
    Åh nej jag beklagar så mycket Gråter
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • himla

Beklagar thecrazyone... Ta hand om varandra !

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4 *Lill-Bus bf 140311
  • himla

Anka ... vad skönt ... härligt när man kan slappna av lite !!!

Själv håller jag på att sticka mig i fingret ... JÄTTEROLIGT !!! not ... men men det visar inga hemska resultat ivartfall så bara att sticka på och räkna ner dagar till Bf...  Hoppas att diabetes doktorn på torsdag hjälper mig att komma på lite rätsida med mitt mattänk just nu ... 

Börjar bli lite halvtrött i ryggen så jag hoppas innerligt att det inte är foglossningen som är på antågande... får gärna vänta minst några veckor till ... varje dag räknas !

Peppning till Er som redan fått foglossning...      

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4 *Lill-Bus bf 140311
  • Novalie2013

Nu vill jag lägga in lite gnäll som inte är så världsligt men ändå dock så irriterande ... Jag får jättemånga sådana här mini finnar i pannan helt plötsligt ... Jag blir tokig.... Kan inte minnas att jag hade de med dottern i magen . Åh för att inte tala om min foglossning som jag gärna byter bort ett tag.. Jag mår gärna illa bara jag slipper ha ont å kan röra mig normalt men icke

• frukarlssonn
    Novalie2013 skrev 2013-09-03 23:41:56 följande:
    Nu vill jag lägga in lite gnäll som inte är så världsligt men ändå dock så irriterande ... Jag får jättemånga sådana här mini finnar i pannan helt plötsligt ... Jag blir tokig.... Kan inte minnas att jag hade de med dottern i magen . Åh för att inte tala om min foglossning som jag gärna byter bort ett tag.. Jag mår gärna illa bara jag slipper ha ont å kan röra mig normalt men icke
    Fy va jobbigt. Jag har fått två små finnar under näsan. Tungan ute Inte så mkt men ändå.

Foglossning måste va djävulens påfund. Har aldrig haft det. Men när jag va gravid med tvåan fick jag så ont i beckenet pga att jag febelastata det så jag tillslut fick andas mellan varje steg, fruktansvärt.
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • stuvadvitkål

Jag slutade räka under en veckas period när jag mådde som sämst men sen när jag mådde bättre så vart jag där igen:( att de ska va så jävla svårt:( men jag SKA baske mig klara det!!! 9 dagar kvar till kub lääängtar efter att få se bebis i magen :) hoppas att allt är bra lite nervöst är det allt