Snowflakee skrev 2013-09-24 20:25:20 följande:
Novalie2013: Trökigt att behöva gå till tandläkarn men tyvärr är det ett måste ibland, hoppas det onda försvinner snart. Vagnen är jätte fin som du köpte. Själv håller jag på att letar runt i vagndjungeln och vet inte om jag ska välja Brio eller Emmaljunga. Har haft tre Emmaljungavagnar till sonen som snart är två år så vet inte något om några andra. Någon som har erfarenhet av Brio? Var sugen på en Brio Happy :)
Nu är man inne i vecka 17 (16+2) och mår ganska bra förutom ont i ryggen. Har fått tid för RUL också och den 17 oktober och längtar verkligen och vill se lillbus :) Jag hade inskrivning i vecka 10 och ska inte tillbaka till barnmorskan förrän vecka 24 är det vanligt att det går så långt mellan kollerna? Hade för mig att jag gick varannan vecka med första barnet men kanske är annorlunda andra gången.
Hoppas ni alla mår bra!!
När jag väntade första barnet fick jag tid hos bm ganska omgående efter rul. Men när jag väntade andra barnet minns jag att jag fick nästa tid jättesent, tror de va just runt v24. Sedan va det inte många besök, de va ganska glest emellan.
Ja usch jag har sådan tur så jag slipper tanproblem *pepparpeppar* Va hos tandläkarn i våras, för första ggn på över tio år, fasade för det besöket och trodde han skulle hitta massa hål och skälla ut mig

Men mina tänder va så fina så. Tog en tandförsäkring och bet det nästbilligaste, har en visdomstand som kan ge problem i framtiden då den sitter mot kinden till lite snett.