BF Mars 2014
Hej! Plussade idag och enligt fl har jag bf 27 mars! Blir isf tredje barnet! Har tv flickor sedan innan, en på fyra och en snart på tre år ![]()
Hej! Plussade idag och enligt fl har jag bf 27 mars! Blir isf tredje barnet! Har tv flickor sedan innan, en på fyra och en snart på tre år ![]()
Ja jag har 16 mån mellan mina och det har vart minst sagt intensivt, nu klarar sig båda mkt jmfört med när jag va gravid m tvåan och ännu bättre när trean föds då är båda blöjfria, äter själva etc. Ja det ska bli så roligt att se barnens reaktion när vi kan berätta att vi ska ha bebis, mina flickor älskar bebisar och är alltid så gulliga när de träffar andra bebisar
Grattis!
Jag har aldrig mått illa, jo jag hade en tvådagars period bara runt v13 med båda men annars har jag mått prima. Har aldrig haft crawings etc. Det enda jag lidit av är sendrag på nätterna, fruktansvärt! Och med Freja fick jag s ont i beckenet så jag knappt kunde gå mot slutet.
Finns det ngn som ska föda i Skövde förresten?
Idag bokade jag tid hos bm. 1 aug fick jag tid.
Här får man hlr inget vul om det inte är så att man fått en blödning, haft många mf etc. Borde va som i Tyskland, där gör de vul/ul innan rutin! Men tyvärr... Men när jag bodde i Alingsås hade de en ul-apparat på mottagningen och då fick jag en läkartid där och de gjorde ett ul i v12!