Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

BF Mars 2014

BTW, NU upptäckte jag hur magen svullnat. Tog på mig mina jeans som annars måste ha skärp till. Det behövs inte nu

Olivia 090610 ~ Freja101020
  • frukarlssonn
    yeenie skrev 2013-08-08 21:09:10 följande:

Samma här med orken. Helt orkeslös emellanåt. Och andfådd, redan! Hur ska det bli om 20 veckor? :-P

Det låter som en stor omställning för dig men jobbet. Hoppas att du kommer att trivas!
    Haha ja den tanken har slagit mig med Med F blev jag såhär runt v 20!

Ja det blir en stor omställning. Men underbart Jag hoppas också jag kommer trivas! Hade s bra kollegor på båten och är givetvis lite orolig för framtida kolegor men de säger att personalen där är vädigt tajta och god sammanhållning
  • frukarlssonn
    Novalie2013 skrev 2013-08-09 06:37:13 följande:
    Tack 3längtan idag har jag inte sett nått men som sagt gick upp precis .. Jaja inget större har ju kommit under natten så hyfsat lugn är jag .. Kan ju va allt som expanderar lite för fort med tanke på att de är två , vem vet ...
    Håller tummarna för att det inte blir mer!
    I morse mådde jag på gränsen illa alltså Jag har aldrig haft problem med illamående förutom ngn enstaa dag senare i graviditeten. Men nu känner jag mikg matt och det svartnar för ögonen när jag reser mig, känner mig helt klart mer påverkad av denna graviditet, och det har kommit sista veckan. Urk... Hoppas jag INTE mår illa imorgon! Ska vara hos frissan 8.00 och sedan vill jag kunna säga JA i kyrkan ist för spy rätt ut! Men ja, det har aldrig vart ett problem förut... 
  • frukarlssonn
    Novalie2013 skrev 2013-08-09 09:37:20 följande:
    Det kommer att gå bra du kommer ha så mycket å tänka på så du kommer inte märka av illamåendet tror jag å lycka till å hoppas du får den bästa dagen i ditt liv (förutom dom superdagarna man får sin dotter/son för dom slår nog allt annat ) kram
    Jag hoppas det, ska se om ngn kan skämma bort bruden med lite frukost imorgon bitti

Tack, ja giftermål är nog ngt bland de bästa Detta året vet jag dock inte vad som är det bästa som hänt... Först tog jag körkort, sedan fick jag nytt jobb nu giftermål och förhoppningsvis bebis om allt går bra. Är det nu jag ska spela på lotto??
  • frukarlssonn
    yeenie skrev 2013-08-09 10:47:44 följande:
    Vilket år för dig! Jag skulle helt klart ha satsat på lotto också

Nu har jag bokat tid för privat ul den 23 augusti (en fredag). Två veckor kvar, fy tusan vad spännande det ska bli!!

Åh jag vill också göra ul. .. men finns varken tid eller pengar. Tack det blir bra imorgon allt är nästan fixat nu Väntar bara på mina föräldrar så jag ocj7 mamma åker och dukar upp osv

Jo detta har helt klart vart bästa året någonsin och har faktiskt svårt att smälta allt ff. Ok då måste jag nästan köpa en trisslott
  • frukarlssonn
    yeenie skrev 2013-08-09 10:47:44 följande:
    Vilket år för dig! Jag skulle helt klart ha satsat på lotto också

Nu har jag bokat tid för privat ul den 23 augusti (en fredag). Två veckor kvar, fy tusan vad spännande det ska bli!!

Förresten var gör du ul?
  • frukarlssonn
    yeenie skrev 2013-08-09 18:19:08 följande:
    Göteborg. Passar på att ta en heldag där
    Åh va kul!
  • frukarlssonn
    juliaannaeva skrev 2013-08-09 18:54:42 följande:
    Här hos oss så kan man göra vul hos en, o då kostar de bara 100 kr... Han går på landstinget o har gott om tider. Dock har han lite gammalmodiga maskiner men man ser i alla fall ett foster
    Vad får ni andra betala som gör privat?
    Jag har betalat ca 500 kr. Va billigt!
  • frukarlssonn
    elion skrev 2013-08-09 22:00:34 följande:
    Det är bara privat vul/ul som kostar va? Jag har ett inbokat via mvc och de sa inget om att det kostade.
    Nä då kan jag nästan garantera att det inte kostar
  • frukarlssonn

Tack allihop dagen va helt underbar på alla sätt PS jag har bytt nick jag är fd marinero

Håret blev så vackert så jag ville inte ta av mig löshåret och allt men tyvärr så måste håret lämnas tillbaka Längtar ihjäl mig efter fotografierna och tyvärr så har jag och min man (känns ju hur konstigt som helst oc skriva man Förvånad) inte haft ngn typ av smekmånad men vi fick ett presentkort på en sida där de säljer olika typer av upplevelser så vi kommer boka ngt så fort som möjligt för jaglängtar verkligen efter att bara ha tid men honom. Är så otroligt sällan, nästintill aldrig som vi har det. Mkt pga att mina föräldrar bor en bit bort.

Två av Davids kompisar såg min mage direkt och frågade D rätt t om jag va gravid och d kunde han inte låta bli att erkänna Jag va verkligen sjukt svullen och vid presentöppningen blev jag så matt och skakig i bena så jag fick sätta mig ner. Känner verkligen av denna graviditet på ett eller annat sätt nu

Svar på tråden BF Mars 2014