BF Mars 2014
BTW, NU upptäckte jag hur magen svullnat. Tog på mig mina jeans som annars måste ha skärp till. Det behövs inte nu ![]()
BTW, NU upptäckte jag hur magen svullnat. Tog på mig mina jeans som annars måste ha skärp till. Det behövs inte nu ![]()
Tack allihop dagen va helt underbar på alla sätt
PS jag har bytt nick jag är fd marinero
Håret blev så vackert så jag ville inte ta av mig löshåret och allt men tyvärr så måste håret lämnas tillbaka
Längtar ihjäl mig efter fotografierna och tyvärr så har jag och min man (känns ju hur konstigt som helst oc skriva man
) inte haft ngn typ av smekmånad men vi fick ett presentkort på en sida där de säljer olika typer av upplevelser så vi kommer boka ngt så fort som möjligt för jaglängtar verkligen efter att bara ha tid men honom. Är så otroligt sällan, nästintill aldrig som vi har det. Mkt pga att mina föräldrar bor en bit bort.
Två av Davids kompisar såg min mage direkt och frågade D rätt t om jag va gravid och d kunde han inte låta bli att erkänna
Jag va verkligen sjukt svullen och vid presentöppningen blev jag så matt och skakig i bena så jag fick sätta mig ner. Känner verkligen av denna graviditet på ett eller annat sätt nu ![]()