Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

BF Mars 2014

Novalie2013 skrev 2013-08-17 08:52:03 följande:
    Ja men då har du de iaf utrett å "proffs" hjälp.. Skönt de iaf

Ja precis
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • frukarlssonn
    yeenie skrev 2013-08-17 09:04:20 följande:
    Åh fy fasen, svamp låter verkligen inte kul. Hoppas ni som har det blir av med skiten snabbt.

Mmmm, lördag och kaffe i sängen. Barnen kollar barnprogram. Tänk när man kommer att ha en liten skrutt här bredvid!

Canesten är grymt bra (bättre än pevaryl) så redan i morse upplevde jag att det blivit mkt bättre, har inte kliat ngt alls idag! Underbart

Åh va jag längtar redan efter en bebis Baby Samtidigt som jag njuter av en mage som växer sakta men säkert, även om det ff är tarmar och livmoder       
  • frukarlssonn
    Novalie2013 skrev 2013-08-17 10:25:00 följande:
    Vart väl lite mys imorse , men sen blev de duscha å höra sig iordning Uppsala nästa !! American car show idag.. Årligt för min del då jag träffar väldigt "gamla" vänner ... (Kommer ju som sagt ifrån Uppsala men bor i Dalarna nu)
    Min brors fru är också från Uppsala, de åker dit ganska ofta
  • frukarlssonn

Jag är helt tvärtom. Vart livrädd att ngt ska gå fel med de andra två men känner mig kolugn med denna :-P

• frukarlssonn
    Novalie2013 skrev 2013-08-19 12:43:15 följande:
    Låter skönt å ta de med ro fru Karlsson
    Ja det kanske går oåt h-e bara för det? Får sådana dumma tankar emellanåt...
  • frukarlssonn
    Pixlar skrev 2013-08-19 12:49:38 följande:
    Vad skönt frukarlsson :)

Och vad skönt att höra att jag inte är ensam att nojja.. Självklart kommer jag att älska bebisen även om den skulle visa sig vara sjuk, men för allas skull (inte minst bebisens) önskar jag ju såklart att den är frisk..

Jag kan njuta också, nu är illamåendet mer eller mindre borta och magen växer hela tiden. Fantiserar ofta och länge hur det kommer bli att ha två barn. Längtar så! :)
    Ja magen börjar bli rund nu och inte bara på kvällen Tungan ute

Ja förlossning är häftigt! Mina två förlossningar har vart ganska snabba och är livrädd för att jag inte ska hinna fram denna gång! Jag ha mer oro inför förlossningen, som att jag ska blöda mkt vilket jag gjorde sist pga svårigheter att få ut moderkakan. Men annars är känslan obeskrivlig, just när bebisen kommit ut och h*n ligger på bröstet, sååå underbart hftigt! När F föddes va hon 3.5 v för tidig så man va jättesnabb med att ge ersättning då hon va lite för tidigt född och inte orkade suga bröstet. En sköterska kom med en sked som va helt gigantisk jämfört med Frejas lilla mun, och hon sörplade som bara den. Ååh det va så gulligt Ett av de starkaste minnen just när hon kom ut
  • frukarlssonn
    juliaannaeva skrev 2013-08-20 07:06:22 följande:
    Vecka 13 idag! Men all symptom på att vara gravid är borta, hoppas allt Storbritannien till känns så länge att vänta 5 veckor på rul men o andra sidan så har ju tiden från vecka 8-13 gått skitfort!!!
    Hoppas alla får en fin dag, här är de köar blå himmel o lite kyligt, älskar att hösten är på väg!
    Hmm... får inte riktigt in betydelsen av Storbritannien i meningen

Blå himmel och kyligt här med Bästa med mitt jobb är att jag aldrig börjar innan 12.45, nackdelen, för lite pengar... så snart ska jag lämna barnen på dagis en stund och åka och handla. Min man är ff på semester och de får va på fsk några timmar
  • frukarlssonn

Jag ljög, jag börjar 6.00 på måndagar.

• frukarlssonn
    juliaannaeva skrev 2013-08-20 07:54:14 följande:
    Hahahaha ne Storbritannien får jag inte heller in, hoppas allt står rätt till skulle de va ;) tokigt kan de bli ibland! Jag jobbar bara lite vid sidan om föräldrar ledigheten o börjar alltid 14-18 o helg 9-18 men då får jag också välja när jag vill jobba helg :D
    Älska autocorrect

Älskar också hösten. Tycker det är jättemysigt nr det redan är mörkt tio på kvällen och finns inget som är så mysigt  som första julbelysningen
  • frukarlssonn
    yeenie skrev 2013-08-20 14:31:52 följande:
    Ja, såå skönt med lite kyla! De tidigare gångerna har jag varit höggravid på sommaren och inte orkat göra någonting

Idag var jag hos barnmorskan, massa prover och sånt skulle göras. För första gången i mitt liv svimmade jag! Haha! Det var en ny upplevelse. När jag låg där i stolen beskrev barnmorskan hur blodet flödade in i rören, då tuppade jag av Hon fick luta mig bakåt, komma med blöta servetter osv.
    Haha oj då! Ngn gång ska va den första
Svar på tråden BF Mars 2014