Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

BF Mars 2014

Novalie2013 skrev 2013-08-11 08:15:35 följande:
    Får gratulera till att du blivit fru (och först vart jag fundersam om de va nån ny men såg jag att du bytt nick ) hahaha ja de är jättekonstigt första tiden när man ska skriva man, och sitt efternamn... Jag böt oxå så de tog lite tid å vänja sig med underskrifter . Vi hade ingen smekmånads resa eller nått, vi hade fullt upp å bygga ut kåken men nån gång kommer vi väl åka iväg tror jag

Själv sover jag som en kratta, bara vrider å vänder mig hela tiden ..
    Haha jag förstår det Skrattande

Tack Jag måste träna på namnteckningen nu Tungan ute
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • frukarlssonn
    Pixlar skrev 2013-08-11 08:38:04 följande:
    Grattis frukarlsson :)
    Tack
    juliaannaeva skrev 2013-08-11 08:57:12 följande:
    Grattis till giftemålet! jag bytte också namn men skriver fortfarande fel ibland haha ;)
    Kommer garanterat hända mig av bara farten

• frukarlssonn
    thecrazyone skrev 2013-08-11 10:32:54 följande:
    Stort grattis frukarlssonn!! Jag hoppas att ni hade en toppendag! Jag bytte själv efternamn vid giftermål för snart 10 år sen och jag är så van vid mitt nya namn att jag vid något tillfälle inte ens mindes vad jag hette tidigare Tyst Så senil är jag Solig
    Hihi

Tack
  • frukarlssonn
    yeenie skrev 2013-08-11 20:32:50 följande:
    Grattis från mig också! Vad kul att du blev så nöjd med håret. Håret gör så himla mycket! Blir själv sugen på giftermål Vi har varit tillsammans i 7 år så vi kanske väntar till 10-årsdagen. Skulle verkligen vilja gå ner alla kilo som jag har dragit på mig innan vi gifter oss. 

Åh lika länge som oss då? Ja men bara slå till
  • frukarlssonn
    Novalie2013 skrev 2013-08-11 21:44:06 följande:
    Hoppas min bm skickar mig till ul på kk . Har fortfarande rosafärgade flytningar .. Så de är ju nått som händer men vad?! Tror de är 3-4 dagar sen jag skrev att de börja va? Hatar att bli orolig, när man igentligen inte vet nånting

Tycker absolut du ska försöka få till ul bara för att lugna dina nerver!
  • frukarlssonn
    Novalie2013 skrev 2013-08-12 18:09:56 följande:
    Nu ska jag berätta hur allt har gått !! Fy vilken lång dag !!

Började med bm imorse gick kanon , vi prata i över en timme å hon ringde upp till kk så jag skulle få komma dit (med viss väntetid eftersom jag inte hade bokat ) viss väntetid !! 4 timmar senare ..... Jag fick se mina twins !! Levande å med två ben å armar skönt !! Hjärtat tickade på , på båda å dom hade maraton när vi kolla , sparkades å rulla runt kul å se, å då kan dom rörelserna jag känt va annat än tarmarna hade dock för högt ph-värde så ska gå på antibiotika i tre dagar för att motverka för tidig vatten avgång ... Men allt såg bra ut och vart även framflyttad till 10+2 idag ... Annars va de 9-6 så tre dagar då.. Kändes skönt med tanke på att de är två i magen å de kan gå segare för dom å växa till sig !! Kort å gott väldigt nöjd över att se bebbarna men missnöjd över den otroligt långa väntan !!
    Åååh va underbart!! Skrattande
  • frukarlssonn
    Novalie2013 skrev 2013-08-12 20:07:07 följande:
    Jo, jag känner en otrolig lättnad över att få se att dom levde båda två

Däremot blev jag lite fundersam över pillerna som man ska stoppa vaginalt .. Är det nån annan som fått det under tidig graviditet ?
    Jag måste prata med bm om detta med, har d känt att du hat svamp? För det är svamp va? Jag har ju ganska stora problem med det i vaniga all men försvinner nästan alltid vid graviditet va jag vetat om, men har fött båda mina barn för tidigt som börjat med vattenavgång, Olivia 2 veckor innan, va ju helt ok men Freja kom 3.5 veckor innan och räknades därmed som prematur och vill inte få en bebis som är ännu mer prematur!
  • frukarlssonn

Jag är 37 år, gift och två barn, bor i villa i en liten stad i Skaraborg Är ursprungligen fr Gb men flyttat runt lite här och var. Bott i Alingsås och Vänersborg. Men vi siktar på att i framtiden flytta tillbaka till Alingsås som är min mans hemstad och vi älskar det båda! Väntar bara på att min man ska få chansen till förflyttning

• frukarlssonn

Gbg*

• frukarlssonn
    Novalie2013 skrev 2013-08-13 06:54:10 följande:
    Nej det är inte svamp utan bakteriell vaginos, det är bara ph-värdet som är för högt å då får man illaluktande flytningar .. Inte svamp.. Däremot kan man få svamp av pillerna jag har fått .. Så vi får väl se om jag får svamp efteråt .. Hade en bekant som hade haft svamp men de gick bra med fl ändå och kom efter bf .. Men man vet ju inte.. Jag tror dom är noggrannare att behandla just för att jag har risken att föda för tidigt iaf .. Jaja har två tabletter kvar nu.. Man ska ta tre 1 varje natt.. Å det gick bra natten nu så får se hur de känns om två dagar till... idag ska dottern få 6 månaders sprutorna.. Blä .. Jag blir så ledsen när hon blir ledsen ... Å inte hjälper det med graviditets hormonerna heller.. Brukar aldrig böla när jag tittar tv men nu är det hela tiden
    Ahaa ok då förstår jag
Svar på tråden BF Mars 2014