Första barnet - BF Mars 2014
Ställde mig på vågen idag och vikten bara skenar iväg, helt otroligt! Men det var likadant förra gången så jag försöker ta det med ro. Jag är aktiv och rör på mig mkt så jag förstår ändå inte hur det gått till:)
Ställde mig på vågen idag och vikten bara skenar iväg, helt otroligt! Men det var likadant förra gången så jag försöker ta det med ro. Jag är aktiv och rör på mig mkt så jag förstår ändå inte hur det gått till:)
Zobeideh. Nä, du är inte ensam. V 15 nu och +10kg;)
Haha! Det var som sagt lika med dottern för 7 år sedan och totalt blev det nästan 20kg. Dagen efter snittet så hade jag tappat nästan 15 och sen ytterligare 10 när jag ammade som mest intensivt så jag hoppas på samma denna gång:)
Det kan ju klart bli svårare för mig denna gången då jag är betydligt äldre (om än inte gammal;)) men isåfall får jag ta det då. Jag äter som vanligt och har inte problem med övervikt sedan innan utan snarare undervikt. BM reagerade inte på min viktuppgång så då ska väl inte jag göra det heller:)
Här är en till 83:a:)
Vi har en lång historia bakom oss med misslyckade ivf och med noll chans att lyckad utan hjälp. Åren gick och inget hände och behandlingarna var ansträngande. I början var jag förkrossad men allt eftersom tiden gick så lugnade det sig och det är inte hela världen, vi har ju fortfarande varandra.
Därför är jag nog bara väldigt glad och oroar mig inte allt för mkt, så hör gravida som vi är nu har vi ju aldrig varit:) Självklart vill jag att detta ska gå vägen men just nu nöjet jag mig med vetskapen om att vi faktiskt kan bli gravida! (Om än med massa hjälp;))
Man kan alltid boka ett privat ultraljud på speciella kliniker där de ser till att det blir bra bilder och man kan även få en film på cd. Googla var det finns en sådan i närheten av där du bor.
Ja, deras huvudmål är ju inte att få så bra bilder som möjligt utan att göra en grundlig medicinsk undersökning. Vill man garantera sig bra bilder så finns det ju alternativ som erbjuder detta:)
Det hade varit häftigt att ha det på film:)
Koldolmar:) har aldrig gjort men ska prova för första gången i helgen! Munnen vattnas bara jag tänker på det!