Jessica 85 skrev 2013-12-03 20:04:30 följande:
Halloj! Förlåt om jag inte är jätte aktiv här inne men just nu har jag en down period. Jag verkar inte ha en tillstymmelse till att kunna bli gravid så jag har struntat i allt. Piller, tester, appar osv. Guud så mkt pengar jag har spenderat senaste året och som inte resulterat i nåt överhuvudtaget!
Får man vara arg på sin värdelösa kropp som inte vill?!!
Imorgon ska sambon lämna sitt prov iaf så får vi se när vi blir kallade efter det. Jo just jag ska ju gå ner i vikt också (enl ssk på mottagn.)innan det besöket. Råpepp, ja eller inte. Man brukar ju lätt gå ner i vikt under julhelgerna

Känns så himla hopplöst just nu.
Har haft det jobbigt på jobbet också så det kan ju påverka en del iofs...
Vad gör ni för att hålla lågan uppe hela tiden?
Jag har oxå känt att jag vill skita i allt, men klarar inte riktigt det.... Känslan av att missa ett försök och måsta vänta en hel månad till nästa gång...Pallar inte! Men jag har ju i alla fall fått en liten paus i försöken medan jag var gravid och tills jag slutade blöda. Men inte är det lätt att hålla skenet uppe alla gånger...
Nä, hålla vikten under helgerna är inte det lättaste.... Du får satsa på långa härliga promenader, brukar vara ett skönt avbrott i allt ätande och sittande. = ) Det kommer gå bra ska du se!
EG83 skrev 2013-12-01 22:38:50 följande:
Ah, BIM ca den 14/12 för mig, då kan vi följas åt

Förhoppningsvis med plus båda två sen, så vi kan följas åt heeeeela vägen tills det kommer välskapta bebisar i slutet av nästa sommar! Det vore nåt det!
Alltid jobbigt med gravidbesked från andra i ens närhet
Haha ja nästan :P
Jaaa, visst vore det nice med ett fett plus i för tidig julklapp! Visst borde det bli en augustibebis om det har tagit sig nu? = )