• Jessica 85

Närmar sig 30 och längtar efter +

Hej!

Jag tänkte att jag skulle starta en tråd för oss som känner att vi har rotat oss i tillvaron och har varit redo för barn ett tag men som inte får ett +!

Det är jobbigt och frustrerande att längta efter barn och alla/många av ens släkt/vänner/bekanta har en eller flera barn redan. Alla verkar bli gravida direkt av dom jag känner och alla frågar oss när vi ska få barn.

Jag är 28,5år och min sambo är snart 36. Vi har utbildat oss klart och jag har även hunnit vidareutbilda mig ytterligare. Vi köpte hus för ett år sedan och nu längtar vi så oerhört över att höra små fotsteg i vårt stora fina hus! 

Häng med  i väntan på +:et!!      

• Svar på tråden Närmar sig 30 och längtar efter +
  • linnis83

Nähä, inget plus den här gången heller...*suck* Mensen har dock inte kommit än, borde ha kommit idag enligt senaste månadernas cykler...

• EG83
    linnis83 skrev 2013-11-12 19:55:39 följande:
    Nähä, inget plus den här gången heller...*suck* Mensen har dock inte kommit än, borde ha kommit idag enligt senaste månadernas cykler...
    Men, om mensen inte kommit så finns det ju fortfarande en chans!
  • linnis83
    EG83 skrev 2013-11-12 21:31:41 följande:
    Men, om mensen inte kommit så finns det ju fortfarande en chans!
    Jo, det är mitt hopp... = )

Ägglossningen var en dag senare än den brukar, så kan ju va därför det blir knasigt. Hoppas att det oxå kan göra så att plusset visar sig senare... = )

Hur går det för dig?
  • EG83
    linnis83 skrev 2013-11-12 21:43:04 följande:
    Jo, det är mitt hopp... = )

Ägglossningen var en dag senare än den brukar, så kan ju va därför det blir knasigt. Hoppas att det oxå kan göra så att plusset visar sig senare... = )

Hur går det för dig?
    Absolut, inte omöjligt då ju!

Jag tänkte testa imorrn...det är då BIM-1. Spännande, men antar att jag lider av inbillningssjuka nu igen...! Suck. Alltid samma sak.
  • linnis83
    EG83 skrev 2013-11-12 21:44:14 följande:
    Absolut, inte omöjligt då ju!

Jag tänkte testa imorrn...det är då BIM-1. Spännande, men antar att jag lider av inbillningssjuka nu igen...! Suck. Alltid samma sak.
    Ja, visst är det störigt?! Den här gången lovade jag mig själv att inte känna efter nånting, men det är ju verkligen helt omöjligt....!

Håller tummarna för plus imorgon då! = )
  • EG83
    linnis83 skrev 2013-11-12 21:58:11 följande:
    Ja, visst är det störigt?! Den här gången lovade jag mig själv att inte känna efter nånting, men det är ju verkligen helt omöjligt....!

Håller tummarna för plus imorgon då! = )
    Helt jäkla omöjligt ja...jag säger samma sak till mig själv varje gång!

Tack, det behövs nog!
  • linnis83

EG83: Hur gick det idag? Hoppas på ett plus!

Ingen mens här ännu, men hela dagen har det känts precis som att den ska komma när som helst....
    Har inga stickor hemma, beställde nya idag.... Hoppas fortfarande!

• EG83
    linnis83 skrev 2013-11-13 21:18:56 följande:
    EG83: Hur gick det idag? Hoppas på ett plus!

Ingen mens här ännu, men hela dagen har det känts precis som att den ska komma när som helst....
    Har inga stickor hemma, beställde nya idag.... Hoppas fortfarande!
    Håller tummarna!

Här blev det blankt på stickan igår, men ingen mens ännu...känns dock som att den är på g... :-/
  • linnis83

Mensen kom imorse för mig...*suck* 2 dagar sen... Hoppas att cykeln rättar till sig och blir som innan missfallet, då jag hade ÄL på dag 14.

Håller tummarna för att det blir ett plus ändå, EG!

Svar på tråden Närmar sig 30 och längtar efter +