Min sambo har kanske inte heller barnvagn som största intresse direkt men han dömde faktiskt ut Brio när han tyckte att babyskyddet som hör till satt på lite dåligt och föll för Bugaboo Buffalos rejäla framtoning så jag lät faktiskt honom bestämma. Det hela gick på typ 10 minuter varpå jag efteråt fick lätt panik över att vi gjorde bristfällig research... Jag lyckades avstyra ett köp direkt där och då och efter lite snabba sökningar på nätet hittade jag till Babyhuys i Holland vars hemsida fanns direkt på engelska. Tack vare en rabattkod i en svensk blogg fick jag 20 % rabatt + fri frakt :). Verkar seriöst, snabbt och vi sparade över 6000 kr när vi köpte vagn med en massa accessoarer som åkpåse + babyskydd, adaptrar, en bärsele och en babysitter etc. Mycket nöjd om nu bara vagnen levereras som den ska och så. Bugaboos garanti är värdsomspännande så det ska inte spela någon roll om man köper direkt från Holland. Dessutom är det snabb leveranstid - i svenska affären skulle det ta 6-8 veckor.