Liten08: ursäkta sent svar :) Äntligen har jag hunnit till affären och kolla åkpåse! Tittade på Elodies online men i verkligheten var de mycket finare! Bättre än buggans egen som jag hade bestämt mig för innan! Typiskt ;) Men, det blir nog faktiskt inte ens Elodie för jag fick upp ögon för en Bozz åkpåse med fårskinn som verkade så varm och hållbar! Så troligen beställs den idag! Ni som undrar om Buffalon är trögstyrd så är svaret (enligt mig) ja om man jämför med Cameleon, men nej om man jämför med Brio Go som jag hade innan. Jag har kört en kompis Cam, och visst är den lätt att svänga, men den känns också mycket mer "ranglig" än Buffalon. Jag tycker själv att den är en dröm att styra, eftersom jag jämför med vår gamla Brio Go, och jag kör ofta Buffalon med en hand bara utan problem. Så, det beror lite på vad man jämför med. Vill man ha en super-cityvagn som går in överallt och är perfekt att shoppa med, så är kanske inte Buffalon ultimat, men den är inte katastrof heller. Jag tycker att den är en bra vagn om man både vill gå på stan ibland, och i skogen ibland :)