• Liten08

Bugaboo Buffalo

Hej! Jag är intresserad av en bugga till nästa knodd, var och klämde på em Buffalo på babyproffsen och tycker att den känns lite svajig....nästan gungig. Expediten sa att alla buggor är sådana? Är det nån som har en Buffalo, vad tycker ni? Nöjda? Funderar på att beställa från Holland.. Tacksam för råd och erfarenheter samt tips om vilka tillbehör ni tycker är värda att satsa på :)

• Svar på tråden Bugaboo Buffalo
  • Litchie

Var och kände på vagnen igår igen, är så galet kär i den att det är löjligt! ;) men har lite funderingar på om nån har erfarenhet/känner nån med erfarenhet om reklamation när man beställer från Polen? Är lite nojjig över hur det ska funka ifall att det skulle gå sönder..

• Liten08

Som jag förstår Litchie så är garantin tre år hos bugaboo, oavsett var du köper men kan ju vara trixigare tt få nya delar om det skulle behövas.... Jag valde att beställa fån Holland, hört mkt gott om democh hoppas få min vagn om några veckor :)

• Babymama

Minns inte vem det var som undrade om Buffeln går in i liten bils bagageutrymme men idag körde jag vår Audi A2 och det var inga problem alls att få in sittdel och chassi i bagaget :) Fanns t.o.m plats över till annat!

• Liten08

Hallå hallå! Ni som köpt från Holland - fått en track kod och nu ser jag att det plötsligt står att det inte gick att dela ut på första försöket men ingen har ringt från posten....hur har det "gått för er" ? Posten ringt, dhl eller annan firma? Åh vad jag längtar tills den står i hallen och december är här!

• Otåligast

Hej,
    Jag väntar fortfarande. Har köpt från Babyhuys som ska skicka den imorgon - återstår att se hur lång tid det tar... Leveransen ska i alla fall ske med DHL och andra saker som kommer via DHL brukar aviseras med SMS dagen innan så att man får säga om tidsspannet de föreslår passar. Gör det inte det kan man gå in på deras hemsida och boka om till ett annat. Hoppas att det blir så även med denna leverans. Har du hört något mer från posten? 

• Liten08

@otåligast, inte hört från posten... Mailade till babyplus och dem har koll, kontaktat fedex som gav mig en kod (hann inte ringa för suttit i möten hela dagen) men skall kolla imorgon, tänkte att enklast är om vi kan åka och hämta kolli istället för att passa en leveranstid :) Har fått väldigt bra support måste jag säga från babyplus, över förväntan :)

• Mallas

Tack Babymama! Har inte varit inne i tråden på ett tag så jag såg ditt svar först nu.

• Litchie

Klockren service och leverans från babyhuys måste jag säga :) fem dagars leverans fram till dörren! Nu står vagnen och väntar på lillen och jag ser fram emot att få använda den påriktigt :)

• Jessica
    Litchie skrev 2013-10-12 09:18:42 följande:

Klockren service och leverans från babyhuys måste jag säga :) fem dagars leverans fram till dörren! Nu står vagnen och väntar på lillen och jag ser fram emot att få använda den påriktigt :)

Hur gick man man tillväga med betalningen för jag ska också beställa därifrån!
Svar på tråden Bugaboo Buffalo