• Anonym (bröst)

små bröst

Finns det verkligen killar som tycker om små bröst ?

• Svar på tråden små bröst
  • Oin

Små och välformade bröst är alla gånger snyggare än stora och hängiga.

• Severus

Finns inget sexigt hos mig. Någonstans.
    Vill bara må bra. Få vara frisk. Det räcker långt:)

• Anonym (BruttanB)

Jag tycker att det är lite besvärligt att ha små bröst. Bikinis och BH:ar är jättesvårt att hitta i rätt storlek och vissa kläder sitter inte alls snyggt över ett par småttingar. Fördelen är ju i alla fall att de hälsar piggt och glatt istället för att hänga och sura hela dagarna. Flört

• ikii84

Jag är liten och har stora bröst. Skulle göra allt för små bröst. Det är klumpigt, man känner sig tjock och har svårt att hitta kläder som sitter bra.

• Spartacus

Har träffat flera som föredrar mindre bröst, som t om ytligt nog bara dejtar småbystade tjejer...

Tyckte det var jobbigt som 14-åring.men idag är det rätt schysst att kunna ha toppar och linnen utan bh väntar mitt tredje barn och än sålänge funkar det! Har inga bekymmer med dyra bh, dåliga bikini eller tung rygg..

• Spartacus
    Anonym (BruttanB) skrev 2013-08-26 19:48:04 följande:
    Jag tycker att det är lite besvärligt att ha små bröst. Bikinis och BH:ar är jättesvårt att hitta i rätt storlek och vissa kläder sitter inte alls snyggt över ett par småttingar. Fördelen är ju i alla fall att de hälsar piggt och glatt istället för att hänga och sura hela dagarna.

Va? Det är ju mycket lättare med kläder! vet eftersom jag haft byst under amning och det var INTE kul!
  • HasseA
    Anonym (bröst) skrev 2013-08-26 18:31:57 följande:
    jag tror  att det räknas som "manligt" att man ska tycka om, och dregla, efter stora bröst och att det kanske kan ses som status att man har en tjej med stora tuttar.
    Och jag tror att det är så att män helt reflexmässigt reagerar på stora bröst. Det går liksom inte att låta bli. Och detta sker (en kort sekund) alldeles oavsett om man till och med tycker att små bröst är finare. Så tror jag.
  • bustergonad
    Anonym (bröst) skrev 2013-08-25 19:47:43 följande:
    Finns det verkligen killar som tycker om små bröst ?
    TS,

För det första - en kille gillar DIG. Inte dina bröst. Självklart kan man gilla stort eller smått men dina bröst kommer aldrig vara det avgörande. Glöm dom. Du är bra som du är.,

Men...

"Små bröst" - subjektivt som bara den. Tror att det bästa är att du langar upp en bild så vi i tråden förstår hur du tänker.

Gärna rumpa också - när du ändå är igång. 

Hugs :) 
Svar på tråden små bröst