• Anonym (bröst)

små bröst

Finns det verkligen killar som tycker om små bröst ?

• Svar på tråden små bröst
  • Anonym (bröst)
    Thotis90 skrev 2013-08-25 20:11:46 följande:
    Då är vi två. Jag skulle mer än gärna vilja operera dem, men sambon samtycker inte.
    Vad har du för bhstorlek om man får fråga?. Jag har 75B
  • Flisan79

75 b är inte så små bröst. Snarare typ snittstorleken på normalviktiga kvinnor.

• lollat
    Anonym (tjej) skrev 2013-08-25 20:20:32 följande:
    Nu är jag kvinna och tänder inte på kvinnor men jag tycker inte det är fel på varken små eller stora bröst, så länge det passar resten av kroppen. Jag tycker att det ser konstigt ut med stora bröst på en tunn kropp.
    Jag tycker stora bröst till en väldigt smal kropp är attraktivt. Men det är liksom lite udda att se ut så, inte många har det så och man ser liksom på det lite annorlunda.

www.2busty.net/wp-content/uploads/2011/10/sexy-venera.jpg

Väldigt sexig person, Venera heter hon.

Däremot tycker jag att alla bröst är sexiga. Formen på brösten spelar lite större roll när dom är små, är dom osymetriska och hängiga som små är dom fulare än stora och osymentriska.

Men jag gillar alla bröst, utom opererade. Bekräftelsebehovet tjejer med oppade bröst är ju vansinnigt och vidrigt. Och att ha sex med dom är väldigt konstigt.
  • Thotis90
    Anonym (bröst) skrev 2013-08-25 20:27:31 följande:
    Jag också.
    Fertilitetsutredning - hedblom.blogg.se
  • Anonym (bröst)
    Thotis90 skrev 2013-08-25 20:32:02 följande:
    Jag också.
    Fertilitetsutredning - hedblom.blogg.se

aha okej
  • Anonym (bröst)

[quote=70895261][quote-nick]Thotis90 skrev 2013-08-25 20:32:02 följande:[/quote-nick]

Anonym (bröst) skrev 2013-08-25 20:27:31 följande:
    Aha okej
  • engdahl

Klart att små bröst är lika vackra som stora bröst. Jag gillar alla storlekar.

En av mina bästa vänner gillar enbart små bröst till exempel.

• Anonym (bröst)
    Flisan79 skrev 2013-08-25 20:29:29 följande:
    75 b är inte så små bröst. Snarare typ snittstorleken på normalviktiga kvinnor.
    är det snittstorlek det visste jag inte
Svar på tråden små bröst