• Anonym (bröst)

små bröst

Finns det verkligen killar som tycker om små bröst ?

• Svar på tråden små bröst
  • lollat
    Anonym (och) skrev 2013-08-25 22:56:07 följande:

Och så visar du en som har opererade???
    Länken har visst ändrats, men jag vågar inte länka en bild med henne på.

Venera boobs kan du googla på om du är sugen. 
  • Anonym (bröst och kuk)

De flesta män föredrar stora bröst och de flesta kvinnor föredrar stora kukar. Finns alltid undantag samt folk som ljuger för att vara snälla.

• Anonym (bröst)
    Anonym (H) skrev 2013-08-25 22:44:26 följande:
    75B känns ju inte så litet, finns ju vuxna kvinnor som har AA. Själv tycker jag små tuttar kan vara riktigt fina, beroende på vad för kläder det är över (precis som det är med större bröst). Jag tycker det är döhett med lite androgyna kvinnor, som inte har så girly-girly-framhäva-pattarna-allt-vad-det-går-klä der. Jag vill inte glo på någons bröst när de har på sig kläder, jag vill få det som en trevlig överraskning när kläderna är borta.
    Har en vän som har 80A och har skitfina pattar. Jag har 85D och hade absolut hellre haft en B-kupa..............
    Ja okej dem kanske inte är så små ändå fast jag tycker det
  • Anonym (bröst)
    Robespierre skrev 2013-08-25 23:42:05 följande:
    Men snälla TS.... Alla kvinnobröst är vackra
    Tycker du verkligen det
  • Anonym (bröst)
    Anonym (kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-08-25 23:50:44 följande:

Är du född 90 ?
    Jag tror att du tänker fel om din kropp. Jag trodde att mina bröst var för små, fula och osexiga. Nu har jag passerat 40 och gillar dem...och får uppskattning för dem...mycket t.om och det beror inte på att de har blivit vackrare med åren....snarare tvärtom. Det enda som ändrats är min egen inställning. Snälla kvinnor tyck om era bröst...!.Det är så dumt att inte gilla dem !
    Nej jag är född 80 . Har så svårt att acceptera att jag har fula  små bröst
  • Anonym (bröst)
    ander25k skrev 2013-08-26 08:21:53 följande:
    Det ska du inte göra , väldigt fint med små bröst .
    Roligt att höra att någon tycker om små bröst
  • Anonym (Smått)

Jag föredrar modell mindre alla dagar i veckan. Skulle till och med vilja sträcka mig så långt som att säga att stora bröst faktiskt är avtändande för mig.

Jag tycker dock att varje kvinna ska uppskatta sin kropp som den är skapt. Det finns någon för alla. :) 

• Anonym (bröst)
    Apopan skrev 2013-08-26 10:59:23 följande:
    Du måste försöka intala dig själv att de är fina och det är sanning att det finns massvis med män som föredrar små eller som storleken kvittar för i slutändan. Själv blev jag av med mina komplex som 16åring då det slog mig att faktiskt ingen annan i min närhet brydde sig. Men tiden innan var tuff, så jag vet hur det är. Hoppas du iaf tar åt dig av vad som skrivs i tråden och att folk inte bara försöker få dig att må bättre, utan det finns sanning i det som sägs.

Och om du undrar hur små jag hade. Så var de så små så det känts som ett skämt att använda BH och har därför inte gjort det, knapp A med andra ord. Nu efter graviditeten och viktuppgång så har jag fått "ordentliga" (i behov av BH), men det har bara känts jobbigt och fult och vill ha tillbaka mina minibröst :P
    Ja jag försöker intala mig själv att jag duger som jag är men det är svårt. Vill ju känna mig sexig och fin
  • Anonym (bröst)
    Anonym (A-kupa) skrev 2013-08-26 00:03:46 följande:
    När jag var  yngre skämdes jag också för mina små bröst och kände mig väldigt obekväm med killar. Nu vet jag att det finns många som gillar små bröst, och om det skulle vara någon kille som tyckte att stora bröst var helt avgörande faller han ändå bort för jag vill inte vara med någon som är så ytlig. Min nuvarande partner älskar mina bröst och säger ofta hur fina och sexiga han tycker att de är.

Som svar på frågan: JA, det finns det. Skit i silikonidealet och acceptera och tyck om din kropp som den är!
    tyvärr är allt så ytligt nuförtiden. Man ska se bra ut vara jättesnygg ha stora bröst. Det är inte lätt när man känner pressen hela tiden att se perfekt ut.
Svar på tråden små bröst