• Anonym (bröst)

små bröst

Finns det verkligen killar som tycker om små bröst ?

• Svar på tråden små bröst
  • Anonym (Mestre)
    Anonym (Smått) skrev 2013-08-26 16:10:19 följande:
    Ja men tror du inte att personligheten är många gånger viktigare? Vill du vara med någon som tycker att kroppen/brösten är viktigare än personen? Skulle du hellre vara med en kille som hade "snygg" kropp eller som du faktiskt tyckte om precis som han var?

Jag vill vara med någon som jag uppskattar, har roligt med, kommer överens med osv. 

En vacker person för mig är någon jag uppskattar på så många fler sätt än en kropp. Blir jag kär i någon så är den personen den vackraste jag vet, för jag är ju kär.

Jag tror inte dina bröst är jättefula alls.  
    Värst vad du verkar djup då
  • Anonym (x)

Ja, min man tillhör dem som gillar rumpor framför tuttar. Dessutom tycker han stora bröst ser lite "kossigt" ut. Han gillar vältränade, starka kroppar, och på dessa passar en mindre byst bättre. Han föredrar helt klart en b-kupa framför en d-kupa.

• Anonym (Smått)
    Anonym (Mestre) skrev 2013-08-26 16:12:34 följande:
    Ja, jag har mina ljusa stunder ibland.
  • Anonym (bröst)
    Anonym (Smått) skrev 2013-08-26 16:10:19 följande:
    Ja men tror du inte att personligheten är många gånger viktigare? Vill du vara med någon som tycker att kroppen/brösten är viktigare än personen? Skulle du hellre vara med en kille som hade "snygg" kropp eller som du faktiskt tyckte om precis som han var?

Jag vill vara med någon som jag uppskattar, har roligt med, kommer överens med osv. 

En vacker person för mig är någon jag uppskattar på så många fler sätt än en kropp. Blir jag kär i någon så är den personen den vackraste jag vet, för jag är ju kär.

Jag tror inte dina bröst är jättefula alls.  
    Jo personligheten är också väldigt viktig.Nä självklart vill jag inte vara med någon som bara bryr sig om utseendet. Men utseendet är också viktigt tycker jag.
    Jag vill vara med en kille som är  snygg och som jag tycker om som person

Det finns snyggare bröst än mina kan jag lova.
  • LEG

Vad får dig att tro att de flesta män gillar stora bröst? Tror det är en myt.

• Anonym (Mestre)
    Anonym (x) skrev 2013-08-26 16:14:10 följande:
    Ja, min man tillhör dem som gillar rumpor framför tuttar. Dessutom tycker han stora bröst ser lite "kossigt" ut. Han gillar vältränade, starka kroppar, och på dessa passar en mindre byst bättre. Han föredrar helt klart en b-kupa framför en d-kupa.
    Män säger det deras fru/flickvän vill höra. Har hon små tuttar, säger han att han gillar små tuttar; har hon stora, gillar han stora. Samma sak med kvinnor. De säger det mannen vill höra.
  • Anonym (x)
    Anonym (Mestre) skrev 2013-08-26 16:15:59 följande:
    Män säger det deras fru/flickvän vill höra. Har hon små tuttar, säger han att han gillar små tuttar; har hon stora, gillar han stora. Samma sak med kvinnor. De säger det mannen vill höra.
    VI har inte riktigt den relationen. Och jag ser ju vad han tittar efter på stan.
  • Anonym (Mestre)
    Anonym (x) skrev 2013-08-26 16:18:15 följande:
    VI har inte riktigt den relationen. Och jag ser ju vad han tittar efter på stan.
    Naturligtvis. Du och din man är ju undantagen (som bekräftar regeln) :)
  • lollat
    Ernst Hugo skrev 2013-08-26 16:05:30 följande:

Vad är det som är abnormt? Hon är ju dessutom porrmodel verkar det som.
    Tycker du inte att dom brösten är otroligt stora? Hon ligger ju i den absolut högsta percentilen på väldigt stora naturliga bröst. Googla "Venera boobs" eller liknande och återkom.
  • HasseA
    Anonym (Mestre) skrev 2013-08-26 16:12:34 följande:
    Eller - vuxen?
Svar på tråden små bröst