• Anonym (bröst)

små bröst

Finns det verkligen killar som tycker om små bröst ?

• Svar på tråden små bröst
  • Anonym (H)

75B känns ju inte så litet, finns ju vuxna kvinnor som har AA. Själv tycker jag små tuttar kan vara riktigt fina, beroende på vad för kläder det är över (precis som det är med större bröst). Jag tycker det är döhett med lite androgyna kvinnor, som inte har så girly-girly-framhäva-pattarna-allt-vad-det-går-kläder. Jag vill inte glo på någons bröst när de har på sig kläder, jag vill få det som en trevlig överraskning när kläderna är borta.
    Har en vän som har 80A och har skitfina pattar. Jag har 85D och hade absolut hellre haft en B-kupa..............

• Anonym (och)
    lollat skrev 2013-08-25 20:30:52 följande:
    Jag tycker stora bröst till en väldigt smal kropp är attraktivt. Men det är liksom lite udda att se ut så, inte många har det så och man ser liksom på det lite annorlunda.

www.2busty.net/wp-content/uploads/2011/10/sex...

Väldigt sexig person, Venera heter hon.

Däremot tycker jag att alla bröst är sexiga. Formen på brösten spelar lite större roll när dom är små, är dom osymetriska och hängiga som små är dom fulare än stora och osymentriska.

Men jag gillar alla bröst, utom opererade. Bekräftelsebehovet tjejer med oppade bröst är ju vansinnigt och vidrigt. Och att ha sex med dom är väldigt konstigt.

Och så visar du en som har opererade???
  • Thotis90
    lollat skrev 2013-08-25 20:30:52 följande:
    Men jag gillar alla bröst, utom opererade. Bekräftelsebehovet tjejer med oppade bröst är ju vansinnigt och vidrigt. Och att ha sex med dom är väldigt konstigt.
    Vem har sagt att man söker bekräftelse om man opererar brösten? Jag vill inte operera mig för att få bekräftelse av andra. Jag vill operera mig då jag inte känner mig kvinnlig i de bröst jag har. Vad andra tycker om det ger jag blanka fan i. Det är min kropp och det viktigaste för mig är att jag är nöjd. 
    Fertilitetsutredning - hedblom.blogg.se
  • Robespierre

Men snälla TS.... Alla kvinnobröst är vackra

From dream to dream we have always been, like an everflowing stream
  • lollat
    Thotis90 skrev 2013-08-25 23:17:43 följande:
    Vem har sagt att man söker bekräftelse om man opererar brösten? Jag vill inte operera mig för att få bekräftelse av andra. Jag vill operera mig då jag inte känner mig kvinnlig i de bröst jag har. Vad andra tycker om det ger jag blanka fan i. Det är min kropp och det viktigaste för mig är att jag är nöjd. 
    Jag säger inte att det är alla som är sådana. Men dom jag varit med oppade bröst har verkligen tänkt för mycket på sina bröst. Jag tänker att det är ett sätt för kvinnor att slappna av, känna att dom passar in i samhällsnormen, att kvinnobröst ska se perfekta ut. Sen när dom har det så är det det ända dom kan tänka på. Jag har legat med 2 tjejer med silikonbröst, båda har kollat mer på sina egna bröst och tagit på sina egna bröst än vad dom tänkt på mej i akten. Som att dom är nån jävla gudagåva när dom helt plötsligt har perfekta tits.

Tur att du inte är sån.

Däremot vill jag ställa dej frågan, varför skulle du må bättre av att ha "finare" bröst? Är det samhällsnormen? Samhället har alltså skapat ett behov för dej att du ska känna att du mår bättre och känna dej mer kvinnlig? Och du tror att du gör valet själv?

• Anonym (kvinna med pärlörhänge)
    Thotis90 skrev 2013-08-25 23:17:43 följande:

Är du född 90 ?

Jag tror att du tänker fel om din kropp. Jag trodde att mina bröst var för små, fula och osexiga. Nu har jag passerat 40 och gillar dem...och får uppskattning för dem...mycket t.om och det beror inte på att de har blivit vackrare med åren....snarare tvärtom. Det enda som ändrats är min egen inställning. Snälla kvinnor tyck om era bröst...!.Det är så dumt att inte gilla dem !
  • Anonym (A-kupa)

När jag var  yngre skämdes jag också för mina små bröst och kände mig väldigt obekväm med killar. Nu vet jag att det finns många som gillar små bröst, och om det skulle vara någon kille som tyckte att stora bröst var helt avgörande faller han ändå bort för jag vill inte vara med någon som är så ytlig. Min nuvarande partner älskar mina bröst och säger ofta hur fina och sexiga han tycker att de är.

Som svar på frågan: JA, det finns det. Skit i silikonidealet och acceptera och tyck om din kropp som den är!

• ander25k
    Anonym (bröst) skrev 2013-08-25 20:07:31 följande:
    Jag skäms för mina små bröst och visar mig helst inte naken
    Det ska du inte göra , väldigt fint med små bröst .
  • Apopan

Du måste försöka intala dig själv att de är fina och det är sanning att det finns massvis med män som föredrar små eller som storleken kvittar för i slutändan. Själv blev jag av med mina komplex som 16åring då det slog mig att faktiskt ingen annan i min närhet brydde sig. Men tiden innan var tuff, så jag vet hur det är. Hoppas du iaf tar åt dig av vad som skrivs i tråden och att folk inte bara försöker få dig att må bättre, utan det finns sanning i det som sägs.

Och om du undrar hur små jag hade. Så var de så små så det känts som ett skämt att använda BH och har därför inte gjort det, knapp A med andra ord. Nu efter graviditeten och viktuppgång så har jag fått "ordentliga" (i behov av BH), men det har bara känts jobbigt och fult och vill ha tillbaka mina minibröst :P

• Anonym (Traindriver)

Jag har aldrig förstått vitsen med stora bröst. En stor oformelig massa som bara är i vägen. För mig är stora bröst bara avtändande. Nej små, söta bröst ska det vara. Skönt att vi alla har olika kroppar och smaker.

Svar på tråden små bröst