• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • lillastorafamiljen
    rosii skrev 2013-10-01 21:26:23 följande:

Oj vad många vi är redan vad kul! :)

Lillastorafamiljen; om du tänker på mf så är det inget jag oroar mig över i onödan. Tänker i te på det mer än att det kan hända. Försök att slappna av :)

Ja det var det jag tänkte på. Men försöker oxå släppa dom tankarna helt nu o blicka framåt.
  • Skattkistan

Jag oroar ihjäl mig, men försöker att tänka på att det är ett barn vi väntar, inget missfall... Jag hade ett tidigt missfall förra månaden så förhoppningsvis har jag haft min beskärda del :/ någon som mår illa och kräks än? Jag mår förvånansvärt bra so far!

• Skattkistan

En fråga till måste jag slänga ur mig innan läggdags. Hur gör ni som tränar? Fortsätter ni som förut eller lägger ni av? Jag går på aerobics, bodypump och yoga och jag vet inte hur jag ska göra med de två första....

• Amza

Hej tjejer! Jag är bara i vecka 4+3, tror jag, och jag känner inte av nånting! Med mina två döttrar har jag känt av graviditeten på en gång, illamående och ömma bröst. Jag har gjort fyra test och alla är positiva, men ändå så inbillar jag mig att jag kanske inte är gravid ändå. Så imorn ska jag göra ett nytt test å hoppas på att illamåendet kommer smygandes så jag får det bekräftat!!

• LokesMammi
    Skattkistan skrev 2013-10-01 22:35:47 följande:
    En fråga till måste jag slänga ur mig innan läggdags. Hur gör ni som tränar? Fortsätter ni som förut eller lägger ni av? Jag går på aerobics, bodypump och yoga och jag vet inte hur jag ska göra med de två första....

Du får inte "hoppa o studsa". Allt du gör gör barnet! =) Jag brukar småträna hemma, bla situps, men gör nu bara plankan!
    11/1-11 kom världens bästa bebis till oss <3
  • Firstlove

Hej!
    Ligger långt efter men har också bf i april 2014 :)
    Har haft sjukt illamående och trötthet, båda börjar gå över nu men har då istället fått myrkrypningar så fort jag är avslappnad.
    Jag är ensam gravid och bor i etuna 

• orianthi
    LokesMammi skrev 2013-10-01 22:52:52 följande:

Du får inte "hoppa o studsa". Allt du gör gör barnet! =) Jag brukar småträna hemma, bla situps, men gör nu bara plankan!
    11/1-11 kom världens bästa bebis till oss <3
    Du får absolut "hoppa och studsa" , fortsätt träna som innan det är bara positivt! Var dock lyhörd på kroppen och gör ingenting som gör ont :) kör ba kör!
  • linaochliten

Jag harhört samma som orianthi, träna på så som du bruker. Bara man lyssnar på kroppen går det bra. Jag rider och tänker fortsätta tills jag känner att det inte är bra och se till att bara rida hästar jag känner mig helt trygg på.

• Phlippan87

Vågar mig nog på att smyga med här nu, testat svagt positivt i 3 dagar, hoppas dock på stegring snart alternativt så får jag gå till mvc och ta blodprov för att få definitivt svar.
    25 år, 3e barnet och bf bör vara 10 juni. Äldsta dottern blir 4 i mellandagarna och yngsta fyllde 2 i juni så vem vet, kanske blir en lagom 3-årspresent till henne  

WARNING! This bitch may bite. Piss her off at your own risk
Svar på tråden Bf Juni 2014