• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • rosii

Våran dotter kommer just ha fyllt 4 när lille här är beräknad. Vi har inte haft så värst bråttom med syskon, ville helst ha 5 år mellan men nu blir det bara 4 ist, det blir nog bra det med! :)

• Phlippan87
    rosii skrev 2013-10-02 18:07:27 följande:
    Våran dotter kommer just ha fyllt 4 när lille här är beräknad. Vi har inte haft så värst bråttom med syskon, ville helst ha 5 år mellan men nu blir det bara 4 ist, det blir nog bra det med! :)
    vi ville ha tätt mellan 1an och 2an, och det fick vi ju. till 3an kände vi att vi ville ha lite längre och nu började jag verkligen längta samtidigt som vi känner att minsta börjar bli ganska "självgående" och hon fyller ju 3 vid bf ungefär så då kommer hon vara ännu mer självgående i mycket
    WARNING! This bitch may bite. Piss her off at your own risk
  • mammasusan

Hej! Hoppar in här trots att jag egentligen inte törs.....plussade igår på äl+7 www.familjeliv.se/hem/mammasusan/gallery/phpjda8ct.jpg Men med 16 tidiga mf i bagaget är jag mer än livrädd.....försöker se det positiva i att jag aldrig någonsin fått ett sådant tydligt streck så här tidigt ändå....så jag hoppas verkligen att det har fäst ordentligt den här gången & stannar kvar....jag tar progesteron vagitorier & äter en dos på 3750IE D-vitamin. Har läst att d-vitamin i hög dos ska motverka mf , genom att minska aktiviteten hos kroppens mördarceller & T-celler. Bf enligt Fl's kalender är 15/6. Vi har två barn sedan innan (inte egenfödda) flicka född -06 & en pojke född -09.

• EQ85

Ja jag tänkte att jag väntar barn o inte.mf. Så ville dela allt.med andta

strumpan123 skrev 2013-10-02 15:16:17 följande:
    åh du hamnade här också =)) Grattis!

är så inne i min chock och feberyrar samtidigt hehe

• Hallonmjölk

Hallojs!!

Har precis plussat idag och juni är den månad som barnet lär komma :)

Så tänkte jag hoppar in här hos er :)

• EQ85
    Hallonmjölk skrev 2013-10-02 18:57:21 följande:
    Hallojs!!

Har precis plussat idag och juni är den månad som barnet lär komma :)
    Så tänkte jag hoppar in här hos er :)
    välkommen

• Tizi

Nån mer än jag som har typ ständig molvärk? Jag har haft det sedan några dagar efter äl. Hoppas det är livmodern som växer och inte ett mf som är på gång!! Fasen vad svårt det är att njuta av att man är gravid och inte oroa sig för mf!

• Miss M

Hej!

Ännu en med bf i juni, plussade i måndags Skrattande. Fick tidigt missfall i juli så hoppas det går vägen denna gången. Är andra barnet har en dotter född -10.

• Gbgmamma

Jag har också molvärk, det rycker och drar hela tiden. Efter vecka tolv känns det lite lugnare för min del. Snart är vi halvvägs där :)

Svar på tråden Bf Juni 2014