• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • ST3

Jag hoppar också in!

Väntar lite oväntat barn nr3.

Jag har haft en spiral, men är nu gravid.
    Jag vet inte om spiralen är kvar, eller om den har "ramlat" bort. Ska till gyn på fredag och göra ultraljud för att se om de ser den.
    Både jag och min man är jätteglada trots allt, så jag hoppas allt står rätt till.

Jag hade mens i slutet av augusti senast, har räknat lite på det och gissar på BF 1/6 men vet egentligen inte....

• linaochliten
    Phlippan87 skrev 2013-10-02 08:38:19 följande:
    Vågar mig nog på att smyga med här nu, testat svagt positivt i 3 dagar, hoppas dock på stegring snart alternativt så får jag gå till mvc och ta blodprov för att få definitivt svar.
    25 år, 3e barnet och bf bör vara 10 juni. Äldsta dottern blir 4 i mellandagarna och yngsta fyllde 2 i juni så vem vet, kanske blir en lagom 3-årspresent till henne  
    Mina tester har också varit svaga men jag provade med clear blue idag och fick då tydligare streck. Innan använde jag testlagrets billiga sticka. Så du kan ju prova att byta test också. :) Jag har också bf den 10 juni :) 
  • GrabbarnaOchJag

usch jag är så förkyld! Det vägrar ge med sig också! Det är svårt att avgöra vad som är förkylning eller graviditet! Har idag börjat reagera på dofter... men är ju täppt i näsan samtidigt.. mår lite illa och har ingen aptit! Men det kan ju också vara virus :P 

• JennieCH
    Phlippan87 skrev 2013-10-02 08:38:19 följande:

Vågar mig nog på att smyga med här nu, testat svagt positivt i 3 dagar, hoppas dock på stegring snart alternativt så får jag gå till mvc och ta blodprov för att få definitivt svar.
    25 år, 3e barnet och bf bör vara 10 juni. Äldsta dottern blir 4 i mellandagarna och yngsta fyllde 2 i juni så vem vet, kanske blir en lagom 3-årspresent till henne smile5.gif  

WARNING! This bitch may bite. Piss her off at your own risk
    Köp CB digital, där får man ett tydligt besked och slipper fundera :)
  • Zwoom

Välkomen alla nya. Roligt det börjar li en del här nu

Här har jag hoppat i mammabrallorna idag  pga den svullnande magen

• Phlippan87
    linaochliten skrev 2013-10-02 11:32:41 följande:
    Mina tester har också varit svaga men jag provade med clear blue idag och fick då tydligare streck. Innan använde jag testlagrets billiga sticka. Så du kan ju prova att byta test också. :) Jag har också bf den 10 juni :) 
    testade cb digital igår som sa "inte gravid" samtidigt som jag får positiva från testlagret, tror att ägget fäst sent så min hCG-nivå fortfarande är låg trots att bim var igår eller idag
    JennieCH skrev 2013-10-02 11:46:55 följande:
    Köp CB digital, där får man ett tydligt besked och slipper fundera :)
    ger inget utslag på mig då ägget troligen fäst sent som sagt. litar på mina egna ögon dock. 4 raka positiva testr är för mig samma som att jag är gravid även om cb inte håller med
  • Gbgmamma

Ni som har barn sen tidigare, tror ni man behöver syskonvagn om dottern är 2, 5 när bebis kommer? Ståbräda är inget alternativ för oss.

• Zwoom
    Gbgmamma skrev 2013-10-02 12:27:10 följande:
    Ni som har barn sen tidigare, tror ni man behöver syskonvagn om dottern är 2, 5 när bebis kommer? Ståbräda är inget alternativ för oss.

Beror ju på din dotter hur mycket hon annars åker vagn annar skan det ju va skönt att ha sådan vagn iaf då de ggr hon kanske blir trött
  • Phlippan87
    Gbgmamma skrev 2013-10-02 12:27:10 följande:
    beror lite på hur långa sträckor osv. Är skönt att ha en ibland. Våra är 3,5 och 2 och vi har en syskonvagn när vi ska längre sträckor eller till dagis på morgonen t.ex
Svar på tråden Bf Juni 2014