• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • babytigger

Hej hopp, ringde idag och fick tid till hälsosamtal och sen tid till inskrivning, ska ringa gyn och få tid till cellprover oxå då jag har haft lätta cellförändringar pga hpv virus, blödde lite första 4 dagarna vid bim så är lite orolig, har haft 2 mf innan.  testade väldigt svagt på sticka i går morse, men så hade jag ju varit uppe o kissat mitt i natten oxå, åkte in o köpte cb digital som visade 2-3v  efter jag knipit i 5h.. =) tog även ett stick test till då jag har typ 15 st hemma, visade liiite starkare än första, så om jag väntar några dagar o stickan visar starkare så borde jag väl inte behöva oroa mig va?? 

åh,, har inte berättat för nån än,, vet inte vem ja ska säga d till först eller hur länge jag ska vänta..

hur länge väntar ni?

• Zwoom
    babytigger skrev 2013-09-30 12:11:18 följande:
    Hej hopp, ringde idag och fick tid till hälsosamtal och sen tid till inskrivning, ska ringa gyn och få tid till cellprover oxå då jag har haft lätta cellförändringar pga hpv virus, blödde lite första 4 dagarna vid bim så är lite orolig, har haft 2 mf innan.  testade väldigt svagt på sticka i går morse, men så hade jag ju varit uppe o kissat mitt i natten oxå, åkte in o köpte cb digital som visade 2-3v  efter jag knipit i 5h.. =) tog även ett stick test till då jag har typ 15 st hemma, visade liiite starkare än första, så om jag väntar några dagar o stickan visar starkare så borde jag väl inte behöva oroa mig va?? 

åh,, har inte berättat för nån än,, vet inte vem ja ska säga d till först eller hur länge jag ska vänta..

hur länge väntar ni?

Pga vi mist våra små så sent i graviditeten kommer vi vänta in i de sista.
  • hundtok

Hej alla blivande junimammor!

Jag plussade lite oväntat imorse och är i vecka 5 (4+2). Vi hade egentligen tänkt att köra igång på riktigt efter denna mens men så blev det inte vilket ju bara är kul!

Vi har en dotter som är född i juni 2011 sedan tidigare.

• Sofaaj

Ringde till mvc idag och fick tid nästa tisdag 8/10 spännande!:) Vi väntar nog några veckor o sen berättar för närmsta familj och kanske vänner., Jag har inte riktigt förstått varför man måste vänta så himla länge.. Får man missfall vill man väl ändå att sina närmsta ska veta att man mår dåligt?

• GrabbarnaOchJag

vi har berättat för våra familjer... och hoppas att allt går bra. :) 

Ringde mvc i morse och skulle få tid i början på november.. känns väldigt långt dit.. :P Med tanke på att jag går hos spec.mödravården och hade diabetes sista graviditeten.  

• rosii

Woho här vill jag haka på! :) jag plussade imorse med ett svagt plus, enligt sista mens är jag än bara i v. 4+2 med bf 6 juni 2014. Mina symtom; brösten har växt en kupstorlek! (Kommer svullnaden lägga sig snart???) Halsbränna kvällstid. Drömde inatt att jag plussade :) åså typiskt psm humör, arg & lätt irriterad. Det svänger snabbt :)

• bonden

Jag kommer berätta för de närmsta ganska snart. Tycker också det känns skönt att dom vet även om det inte skulle gå bra. Fast det hoppas vi förstås att det gör både för oss och för er andra Glad

• Zazz82

Honey: fick reda på att jag var gravid idag och min son är också åtta månader!!! Kommer från Nynäs :)) Stockholms län

• Zwoom

Gahhhhh känner som "värk" elelr som att det drar i magen...Bör man vara orolig?

Svar på tråden Bf Juni 2014