• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • Gbgmamma

Jag känner mig inte svullen ännu men det lär väl komma. Jag hade inte så stor mage senast så jag hoppas ju på likadant denna gången och gärna samma humana viktuppgång på 6 kg känns också som en önskan ;)

• Lotta 84

Oj! Själv hoppas jag inte på samma viktuppgång som förra gången. 23 kg! Ska väl tilläggas att jag fick havandeskapsförgiftning och mkt var vätska, men ändå jobbigt att bära runt på :P

• Tizi

Hej tjejer! Jag hoppar gärna in här! Jag plussade igår, väldigt tidigt så mycket kan ju hända än men bf är 13 juni och tredje barnet!

• Skattkistan

Hej mammor! Även jag har plussat med bf 7 juni. Blir andra barnet för oss, har en pojk som är 17 månader nu. Supersvullen om kvällarna också, fast på nåt sätt är det mysigt ändå :)

• Eleonoor
    Skattkistan skrev 2013-10-01 20:19:57 följande:
    Hej mammor! Även jag har plussat med bf 7 juni. Blir andra barnet för oss, har en pojk som är 17 månader nu. Supersvullen om kvällarna också, fast på nåt sätt är det mysigt ändå :)

Samma bf som mig och jag har en dotter på 20 mån :)
  • Eleonoor

Idag har jag blivit känslig för dofter. Whoosh sa det så kände jag hur blöjhinken stank!

• lillastorafamiljen

Fick kommentaren när jag kom hem från jobbet idag, vad svullen du ser ut älskling!! Så antar att jag är ganska svullen jag med. Hur kämpar ni på för att inte oroa er hela dagarna????

• rosii

Oj vad många vi är redan vad kul! :)

Lillastorafamiljen; om du tänker på mf så är det inget jag oroar mig över i onödan. Tänker i te på det mer än att det kan hända. Försök att slappna av :)

• rosii

Tänker på bf listan, hade det inte varit lättare om man hade alla i nummer ordning, från första till sista juni? :) samt att ts kanske kan lägga in bf tråden i ts?

Svar på tråden Bf Juni 2014