• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • Angeliica

Hej alla, jag är gärna med i denna tråd plussade förra helgen och har BF 4 juni. Om det här går vägen så blir det första barnet för mej och sambon. Jag är rätt orolig då jag hade ett missfall i v 9+5 i slutet på juli, men någonstans i mej så tänker jag att vi väntar ju trots allt ett barn och inte ett missfall, men det är iaf väldigt svårt att inte vara orolig. Dom symptom jag har är ett super luktsinne, ständigt kissnödig, ett lätt illamående på kvällen, helt kass i magen och väldigt ömma bröstvårtot. Jag har berättat för min bästa vän att jag är gravid, men alla andra tänkte vi vänta med till efter vecka 12. Hur mår ni andra?

• lillastorafamiljen

Hej!!! Jag hoppas jag får vara med här med. Plussade i söndags, men jätte svagt. Men har ökat lite i stegring nu. Är 3+5 idag och bf 11 juni :)

Har haft en hel del grav symptomer. Illamående,har tidigare snusat men helt plötsligt klarade jag inte av det längre

• linaochliten

Hej alla! Jag vill också vara med här. Är i vecka 4+0 och har bf 10 juni. Jag blev gravid genom IVF efter över två års försök med ett missfall. Har tid för VUL 29 oktober och som jag längtar efter att se ett litet pickande hjärta. :)

• Norrskensmor

Hej! Plussade igår, är idag vecka 5+0 med BF 2 Juni.
    Detta är vårt 3 barn har en dotter 3år och en son 9 månader. 
    Graviditeten kom som en överraskning. Var bara lite sen och skulle börja äta medicin mot min magkatarr men ville dubbelkolla då medicinen inte är bra då man är gravid. Och så +!

Fortfarande helt chockad men glad. Vågar inte tro att det kommer gå vägen den här gången också, varför skulle man ha sån tur? hoppashoppas..

Grattis till alla er som plussat också!! 

• Zwoom
    linaochliten skrev 2013-10-01 09:32:44 följande:
    Hej alla! Jag vill också vara med här. Är i vecka 4+0 och har bf 10 juni. Jag blev gravid genom IVF efter över två års försök med ett missfall. Har tid för VUL 29 oktober och som jag längtar efter att se ett litet pickande hjärta. :)

Vad underbart med ett VUL.
    Längtar tills jag får en tid till det nu i v 6-7 på posten av min läkare  
  • LokesMammi
    Norrskensmor skrev 2013-10-01 09:51:33 följande:
    Hej! Plussade igår, är idag vecka 5+0 med BF 2 Juni.
    Detta är vårt 3 barn har en dotter 3år och en son 9 månader. 
    Graviditeten kom som en överraskning. Var bara lite sen och skulle börja äta medicin mot min magkatarr men ville dubbelkolla då medicinen inte är bra då man är gravid. Och så +!

Fortfarande helt chockad men glad. Vågar inte tro att det kommer gå vägen den här gången också, varför skulle man ha sån tur? hoppashoppas..

Grattis till alla er som plussat också!! 
    Hej! Nästan som mig! Är vi v 5+1 med BF 1 juni! (31maj enl vissa sidor o 1juni enl andra sidor! =))
    11/1-11 kom världens bästa bebis till oss <3
  • Frozen

Hej på er!

Hänger gärna med här, vi väntar vårt andra barn med BF 3e Juni, har en dotter född November 2010. Vi ska göra vul den 15/10 eftersom det är via IVF, frysåterföring, så egentligen kommer båda våra barn vara "tillverkade" på samma dag Man frös ner dem samtidigt i December 2009, helt fantastiskt egentligen. 

Hittills har jag haft en del dragningar i ljumskarna, vissa dagar mer än andra, illamående av och till men inte så mycket än så länge.  

• bonden

Jag är lite lätt fixerad vid datum (trots att dottern föddes 5 dagar före BF) så jag stör mig på att olika uträknare säger olika BF för mig. Allt från 4-12 juni. Har lite längre cykel än normalt (33 dagar) så därför prickar den inte så precis på de flesta som utgår från 28 dagar. Vilken förlossningsberäknare ha ni använt?
    Jag tänkte ställa in mig på 9 juni bara för att ha något att sikta mot. Vet att lilla fröet blev till den 18 september eftersom jag hade koll på min ÄL

• bonden

Och jag går runt med en lätt molvärk i magen av och till typs som mensvärk. Minns inte att jag kände så här i början med dottern men antar att det bara är livmodern som växer. Är förstås lite orolig för mf men vill samtidigt inte gå runt och stressa för mycket över sånt som kan gå fel men som jag inte kan göra något åt.

Svar på tråden Bf Juni 2014