• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • LokesMammi
    Sessan4 skrev 2013-12-02 17:56:20 följande:
    Har varit på inskrivning idag hos min barnmorska som jag hade med dottern, känns jättebra! väntar på kallelse till RUL, blir nog i mitten av Januari.. nu längtar jag bara efter bebismagen Gravid

11+6 idag Glad

Bebismage har jag haft länge! Den dök upp nästan direkt! =) Inge kul faktiskt! =)
    Loke 11/1-11, Pyret 1/6-14 <3
  • smålandsjänta

Jag har med börjat få bebismage redan! (Även om det inte är någon bebis som tar en massa plats än??) igår köpte jag en klänning till julafton som framhäver magen och det var redan en liten kula som syntes tydligt! Roligt tycker jag :)

• Sessan4
    smålandsjänta skrev 2013-12-02 21:29:29 följande:

Jag har med börjat få bebismage redan! (Även om det inte är någon bebis som tar en massa plats än??) igår köpte jag en klänning till julafton som framhäver magen och det var redan en liten kula som syntes tydligt! Roligt tycker jag :)

Nja, livmodern har just börjat komma upp ur bäckenet i v12 så riktig bebismage får man senare. Däremot blir i alla fall jag uppblåst och svullen pga hormoner o trög mage.

Gulligt med klänningen, jag hoppas oxå ha en liten kula vid jul har hört att magen kommer tidigare med tvåan!
  • Principessa85
    LokesMammi skrev 2013-12-02 21:13:16 följande:
    Bebismage har jag haft länge! Den dök upp nästan direkt! =) Inge kul faktiskt! =)

smålandsjänta skrev 2013-12-02 21:29:29 följande:

Åh vad mysigt att ni redan har fått en kula. :) Här står det dock rätt stilla... trodde magen skulle komma fort, eftersom jag nyss var gravid (dottern är 11 mån), men icke så nicke. Var tom. större med henne i samma vecka. Men det lär väl bara säga pang och sen klagar man istället över jättemagen, haha
    Flicka 130106 & BF 140615
  • LokesMammi
    Sessan4 skrev 2013-12-02 22:08:31 följande:
    Nja, livmodern har just börjat komma upp ur bäckenet i v12 så riktig bebismage får man senare. Däremot blir i alla fall jag uppblåst och svullen pga hormoner o trög mage.
    Gulligt med klänningen, jag hoppas oxå ha en liten kula vid jul har hört att magen kommer tidigare med tvåan!

Min mage kom tidigare med 2an. Fick en kula direkt! Ser ut o vara mer än v 15 just nu.......
    Loke 11/1-11, Pyret 1/6-14 <3
  • Sessan4

Va härligt Lokesmammi, jag har precis förlorat midjan o ser bara lönnfet ut! Ha ha

• rosii

Här är det väldigt tydligt att vi är gravida också! :) känt lite fladder i magen i veckan, månne om de är bebisen redan såå mysigt :) v 14, herre så tiden går fort! !!

• Amalian83
    rosii skrev 2013-12-02 22:49:51 följande:

Här är det väldigt tydligt att vi är gravida också! :) känt lite fladder i magen i veckan, månne om de är bebisen redan såå mysigt :) v 14, herre så tiden går fort! !!

Ja här syns magen med. I vecka 14 också. Vad häftigt om du känner av bebisen redan! Jag har försökt och försökt men tror det bara är min mage som bubblar :)
  • GrabbarnaOchJag

jag har fått en ny tid för rul nu, den 13/1 då är jag i vecka 18+5. :) Skönt att få det tidigare! 

Min mage växer så det knakar.. men det är ju tredje barnet.. Fast jag är ju snart i vecka 14 (i morgon). 

Börjar bli så sjukt trött på att må illa.. :( Känns nästan som att det är en bubbla i magen som spänner och jag måste spy för att bli av med den.. :P och jag har ingen aptit!

• Rebecca 551
    GrabbarnaOchJag skrev 2013-12-03 08:35:24 följande:
    jag har fått en ny tid för rul nu, den 13/1 då är jag i vecka 18+5. :) Skönt att få det tidigare! 

Min mage växer så det knakar.. men det är ju tredje barnet.. Fast jag är ju snart i vecka 14 (i morgon). 

Börjar bli så sjukt trött på att må illa.. :( Känns nästan som att det är en bubbla i magen som spänner och jag måste spy för att bli av med den.. :P och jag har ingen aptit!

Hur mådde du vid dina andra graviditeter? Mådde du illa då med? Antar att du har tre pojkar med tanke på ditt alias.

Jag mådde bra i min förra graviditet, men nu mår jag skit. Fortfarande illa fast att jag är i v.14.