• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • jamka
    Zwoom skrev 2013-11-30 15:47:01 följande:

Håller verkligen tummarna för dig...
    Det är inte så att du har sköra slemhinnor bara elelr haft sex nyligen som kan ha orsakat det där?
    Nej, ingen sex, jag har inte vågat på flera veckor pga rädsla att det ska börja blöda:( Men kanske sköra slemhinnor och så en tung dag på jobbet igår.
  • Amalian83

Idag har vi berättat för blivande farmor och farfar. Deras första barnbarn så det var extra kul att få berätta. Imorgon ska mormor och morfar få veta. De har flera barnbarn sedan förut, men de blir nog glada ändå :) 12+5 idag och ett positivt ultraljud så då känns det lugnt att berätta.

Hur tänker ni andra? Någon som klarar att spara till jul?

• Sickan12
    Amalian83 skrev 2013-11-30 21:09:18 följande:
    Idag har vi berättat för blivande farmor och farfar. Deras första barnbarn så det var extra kul att få berätta. Imorgon ska mormor och morfar få veta. De har flera barnbarn sedan förut, men de blir nog glada ändå :) 12+5 idag och ett positivt ultraljud så då känns det lugnt att berätta. Hur tänker ni andra? Någon som klarar att spara till jul?

Vi har berättat för våra föräldrar och syskon, på jobbet och så. Jag har inte berättat för mina vänner än.
  • Tizi

Jag har berättat för fler och fler nu som familjen och några vänner. Men tänker inte skylta med det alltför mycket än..

• Amalian83

Ok :) min sambo vill vänta med att berätta på sitt jobb till efter jul, men det är ju lättare för honom. Han behöver inte gömma en mage. Jag tror jag berättar på jobbet på måndag.

• rosii

Är i vecka 14 & familjen fick givetvis veta väldigt tidigt. Nu vet jobbet & våra vänner :) våran flicka vet också, hon har glatt berättat på dagis :)

• hundtok
    jamka skrev 2013-12-01 13:34:26 följande:

Tyvärr, missfall i v. 12. Lycka till, tjejer!

Beklagar :(
  • Sessan4

Styrkekramar till dig Jamka, hoppas du får din bebis snart!

• jamka

Tack! Nu hoppas jag bara att det ska gå fort, jag har ett dött foster i magen och det blir jobbigt att gå till jobbet med min stora mage och veta att när som helst ska jag börja blöda, det blir någon gång under de närmaste 14 dagar!