• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • claire

Jättetråkigt, jamka! Lider verkligen med dig, det kan inte vara vanligt med så sena missfall? Jag går in i vecka 12 idag. Inskrivning i morgon och ul på torsdag. Efger denna veckan kommer jag att vara lugnare OM allting är ok. Just nu går det i vågor. Man hör och läser saker hela tiden som får en orolig ju! Jag hittade biltråden nu. Sen eller vad? Den boede finnas länkad i Ts?

• rosii

Någon som vet om man ska behöva göra en uppföljning till vc om astman när man blir gravid? Känner mig tydligt försämrad men bm sa för några veckor sen att det är bara att medicinera som vanligt. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Sen kliar det på kroppen jätte mkt, tror jag har läst nånstans att det kan vara så i en graviditet?

• Sessan4

Jamka, lider verkligen med dig.. Men måste du verkligen vänta på ett naturligt missfall? Det är väl illa nog att du fått gå så länge ändå utan att Vera om att det avstannat. Jag hade krävt hjälp bums!! Lycka till

• LokesMammi
    rosii skrev 2013-12-01 15:55:33 följande:
    Någon som vet om man ska behöva göra en uppföljning till vc om astman när man blir gravid? Känner mig tydligt försämrad men bm sa för några veckor sen att det är bara att medicinera som vanligt. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Sen kliar det på kroppen jätte mkt, tror jag har läst nånstans att det kan vara så i en graviditet?

Jag har astma o ökar bara på bricanylen v.b. Men är du orolig så boka tid med din läkare.
    jamka skrev 2013-12-01 13:34:26 följande:
    Tyvärr, missfall i v. 12. Lycka till, tjejer!

Åh nej! Beklagar!
    Loke 11/1-11, Pyret 1/6-14 <3
  • Villblimamma

Hej allihopa. Kan man köpa doppler från apoteket elle bara man kan beställa den ? Någon med erfarenhet. Är i vecka 12+4

jamka skrev 2013-12-01 13:55:51 följande:
    Tack! Nu hoppas jag bara att det ska gå fort, jag har ett dött foster i magen och det blir jobbigt att gå till jobbet med min stora mage och veta att när som helst ska jag börja blöda, det blir någon gång under de närmaste 14 dagar!

Beklagar ditt missfall. Vet hur svårt det är. Ohhhh jag vill verkligen inte att det ska hända mig elle någon anna. Alla i min familj vet att jag e gravid men jag har verkligen ingen symptom som gravid. I vecka 12 + 1 var jag hos barnmorska och hon lyssnade på hjärtat först hon letade mycket och vi hörde olika ljud alltså men hon sa att nu jag kan lugna mig för att babys hjärta slår fint. Själv jag kunde inte veta villken ljud var babys hjärta och villken var mitt eget. Barnmorskan sa oxå att fostret rör på sig mycket men jag kunde inte fatta. I alla fall har ultraljud för kub på torsdag hoppas så innerligt att allt ska se ut bra.
  • claire

Herregud. Nu sitter jag och bölar till Spårlöst också...

Inskrivning imorgon! IIIIIh!

• LokesMammi

1december idag = 29dgr kvar till RUL och 30dgr kvar på året! Läskigt! =)

Loke 11/1-11, Pyret 1/6-14 <3
  • Hallonmjölk

Godmorgon!

Idag är det dags för bm besök =) Lite halvt nervös. Va ju många år sen sist =) Men det blir väl lite blodprover och sånt. Hoppas på att man får lyssna på hjärtljuden men antar att det är lite tidigt för det ännu.