• honey1

Bf Juni 2014

Hej! Hoppas det är fler som vill följas åt från olika delar av Sverige :)

Fick reda på att jag var gravid igår, är så sjukt glad, första månaden vi "gav upp" på försökandet. 
    Har en dotter på 8 månader som kommer vara 1,5 år när nästa bebbe kommer :)

Så skriv gärna in er här så följs vi åt!       

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:54
    BF-LISTA:

EMTP - 31/5 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-22 22:57
    Honey1 - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-24 08:02
    Snuttens - 30/1 2014
    S85 - 6/6 2014
    Pronomen - 1/6 2014

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:05
    SE BORT FRÅN MIN FELSKRIVNING DÄR UPPE
    Snuttens - 30/5
    Skorpan89 - 3/6
    CherstinBovington - 3/6
    Ankanm - 4/6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 14:08
    LokesMammi - 31/5 - 1/6

• Svar på tråden Bf Juni 2014
  • Sickan12

Bf idag. Bara illamående och ett starkt och ont tryck nedåt i underlivet. Bebis verkar ha disco i magen! Är ändå inställd på att få vänta till midsommar :D.

• Tizi

Bf+1... Har mycket sammandragningar men inga som gör direkt ont så känns som allt står still

Är såå trött på allt tjat o alla "tycker-synd-om-dig" blickar oxå!! Suck alltså för klart man blir påverkad av det och vill bara ha ut bebben. Men men, den kommer när den kommer, självmant eller med hjälp för ut ska den ju!!!

• DevilsDaughter

rosii: Kul att det händer något! Hoppas det sätter igång för dig snart! Var uppmärksam på bebisen så att den inte är "för" lugn.. 

• DevilsDaughter

Här händer det ingenting, BF på tisdag.. Försöker ställa in mig på överburenhetskontroll 4 juli, men kan ändå inte låta bli att leta tecken hela tiden, ständigt.. 

• rosii

Jahap, bf idag har sovit som en gris i natt. Totalt däckad, inte ens fogarna har väckt mig! :o har lite mensvärk, väldigt svag änsålänge. Startade morgonen med att springa på toa, lös i magen, sry för detaljerna men jag hann knappt fram på toa. Så de är klart förhoppningar finns, särskilt när slemmisen gick igår.

• rosii

Devilsdaughter: jo jag ska vara uppmärksam. Den rör ju sig men inte lika intensivt som förut.

• barilla

Trööööött, har tagit en tupplur efter frukost två dagar i rad nu då jag inte har velat göra något annat än att bara sova. Trots 9 timmars nattsömn?!

Tror att slemmisen har börjat lossa lite, har haft flytningar som så äggvita några dagar i rad, hoppas att den släpper ordentligt snart!

Och mensvärken känns ordentligt vissa stunder idag!! Kunde inte varit lyckligare ;) även om det kanske dröjer någon vecka till innan det sätter igång på riktigt så känns det ändå som att kroppen förbereder sig massor nu! Håller tummarna för alla er andra som är närmare ert bf att ni snart har era små

Bebisar hos er!

• Ponyo

Inatt vaknade jag några gånger av ett obehag jag inte riktigt kunde placera- sen fattade jag- känslan av mensvärk! Många som har såna känslor nu läser jag- hur länge har ni kännt av det? Är det del av latensfasen? Ska ju föreställa vara omföderska men jag tycks ju ha glömt precis allt!

• DevilsDaughter

ponyo: Jag kände mkt så när jag gått 37-38 v, sen försvann det och har i princip hållt sig borta sen dess. har BF på tisdag.