• Bobbo3

Bf juni -14

Jag och min sambo plussade i helgen med vårat andra barn. Med först tog det oss 19månader att bli gravida men denna gången tog det sig på andra försöket å lyckan är total!. Då det fortfarande är väldigt tidigt har vi inte berättat det för någon så det hade varit trevligt att ha några att prata gravid grejer med. :)

• Svar på tråden Bf juni -14
  • ohbaby
    jamka skrev 2013-12-01 13:33:40 följande:

Tyvärr, missfall i v. 12. Lycka till ni andra!

Vad tråkigt. Beklagar verkligen!
  • ohbaby

Här får man klaga, gråta, skratta och vara som man vill;)

När jag har ätit syns magen så jag inte kan dölja den längre. Ingen vågar fråga men alla tittar. Haha! Lite kul fast vi vill vänta tills jul innan det blir officiellt:) rul 20 dec så efter det men det kanske inte går;)

• Maliiin
    ohbaby skrev 2013-12-02 19:39:55 följande:
    Här får man klaga, gråta, skratta och vara som man vill;)

När jag har ätit syns magen så jag inte kan dölja den längre. Ingen vågar fråga men alla tittar. Haha! Lite kul fast vi vill vänta tills jul innan det blir officiellt:) rul 20 dec så efter det men det kanske inte går;)

Vill också vänta till jul, men hörde av min kompis att en på jobbet frågat hennes syster om jag var med barn! Men ett tag till tänkte jag vänta, men byxor måste jag hitta några andra till helgen! Har rul 2 jan!
  • Bobbo3

Snowboard: aa det känns som man klagar mycket men har man inte upplevt detta hemska illamående så vet man inte hur hemskt det är. Jag har faktiskt inte spytt sen i lördags natt så börjar se "ljuset i tunneln" :) har mått illa men känns ändå som ett stort steg i rätt riktning :). Blir lite avis när jag ser att många har RUL innan mig trots att jag antagligen har bf före er ( bf 2e juni). Jag har inte RUL förrens 10e januari och då e jag i v20 ibland är det skit att bo i en stor stad :p men vi ska på privat ul på fredag å jag e såååå nervös . Hoppas allt e bra med min lilla plutt.

• ohbaby

Har också bf 2 juni och bor i en storstad men fick rul bokat när de trodde bf var 20 maj. Så jag kommer bara vara i v 16+?

De funderade på att ändra för det kan vara för tidigt men jag fick ändå behålla tiden.

Annars hade jag också fått runt den 10:e jan.

Den som väntar på nåt gott;)

• Maliiin

Jag har bf 31 maj! Rul borde legat typ mellandagarna tyckte dom men he gick ju inte;) så det blev 2 januari! Men jag ska till en läkare, inte tiöö en barnmorska, pga att jag haft cancer förut!

• pelinkorkmaz
    BF Lista

*Bobbo3 - 2 juni, andra barnet 
    *Incinta -  2 juni, tredje barnet
    *Anna462 - 3 juni, andra barnet

*Snowboard - 6 juni, andra barnet 
    *Rebecca 551 - 7 juni, andra barnet
    *Familjen Rockström- 6 juni, tredje barnet
    Jamka - 16 juni, andra barnet  

*Waris - 17 juni, tredje barnet 
    * Pelin-12 Juni,andra barn
    Bf lista
  • pelinkorkmaz

Hej och grattis till era graviditeter!

Hoppar in här.nu är jag i vecka 14 (13+4) och väntar vårt andra barn.

Lycka till alla!

• Bobbo3

Jag var på ul i fredags och liten verkade må toppen där inne låg och sparkade för fullt :) så mysigt att se man blir ju helt till sig :)

Svar på tråden Bf juni -14