• Bobbo3

Bf juni -14

Jag och min sambo plussade i helgen med vårat andra barn. Med först tog det oss 19månader att bli gravida men denna gången tog det sig på andra försöket å lyckan är total!. Då det fortfarande är väldigt tidigt har vi inte berättat det för någon så det hade varit trevligt att ha några att prata gravid grejer med. :)

• Svar på tråden Bf juni -14
  • Bobbo3

Idag har jag varit på RUL :D bebisen verkade må toppen där inne dock ville den inte riktigt visa upp sig. Så bm tyckte det var svårt att avgöra kön. Hon hittade ingen snopp fast hon tittade feån massa olika vinklar så hon trode att det var en liten flicka men som sagt så såg man det inte med säkerhet. Så nu blir det en lång väntan till v 35 när vi tänkte göra ett nytt ul . Är såååååå nyfiken om det verkligen e en flicka :)

• Bobbo3

Aa hade varit jätte kul vill så gärna ha en lite flicka :) men e ju självklart nöjd bara bebisen mår bra :) Va tror du att du har för nån i magen? Känner du dig tröttare denna graviditeten när du har en liten smtidigt? Jag e helt slut på kvällarna sonen är vääääldigt energisk så e fullt ös här hemma :)

• Jenwir87

Grattis bobbo3 för en flicka :) min älsta dotter är 5 år har du barn sen tidigare? eller är det dit första :)

• Kayrine

Bobbo3 - ja, det är fullt ös, så jag är rätt trött på kvällarna. Nästa vecka ska sonen skolas in på förskola så då kanske han börjar sova lite längre på morgonen, man kan ju alltid hoppas! ð???
    Jag tror att det är en pojke i magen, min man tror att det är en flicka. Jag blir glad vad det än är! Älskade att vara gravid förra gången men den här gången har än så länge varit tuff. Mer illamående, foglossning tidigt och nu ryggskott på det. Har blivit bättre de sista veckorna dock, så nu håller jag tummen för lyckat RUL, lite mer mage och mysigare graviditet! ð???

• Bobbo3
    Jenwir87 skrev 2014-01-13 12:37:30 följande:
    såg att du väntar ditt andra barn ursäkta bobbo3 när har du bf? :) /Jennie

Jag blev framflyttad 2 dar på rul så nu har jag bf 30 maj, så blir kul att se vilken månad plutten vill komma ut i :)
  • Bobbo3
    Kayrine skrev 2014-01-13 20:06:05 följande:
    Bobbo3 - ja, det är fullt ös, så jag är rätt trött på kvällarna. Nästa vecka ska sonen skolas in på förskola så då kanske han börjar sova lite längre på morgonen, man kan ju alltid hoppas! ð??? Jag tror att det är en pojke i magen, min man tror att det är en flicka. Jag blir glad vad det än är! Älskade att vara gravid förra gången men den här gången har än så länge varit tuff. Mer illamående, foglossning tidigt och nu ryggskott på det. Har blivit bättre de sista veckorna dock, så nu håller jag tummen för lyckat RUL, lite mer mage och mysigare graviditet! ð???

Va skönt att det har blivit bättre :) jag hade en dålig graviditet med sonen spydde till v 25 å mådde illa tills han föddes :/. Denna gången spydde jag "bara" till v 15 å mår illa lite till och från. Men nu kan jag börja njuta av att vara gravid det gjorde jag aldrig förra gången. Jobbar du eller e du fortfrande mamma ledig ?
Svar på tråden Bf juni -14