• Bobbo3

Bf juni -14

Jag och min sambo plussade i helgen med vårat andra barn. Med först tog det oss 19månader att bli gravida men denna gången tog det sig på andra försöket å lyckan är total!. Då det fortfarande är väldigt tidigt har vi inte berättat det för någon så det hade varit trevligt att ha några att prata gravid grejer med. :)

• Svar på tråden Bf juni -14
  • Duvan

Grattis så kul med fler juni mammor! 
    Vi har inte berättat för så många, det är min närmsta vän och våra föräldrar som vet.
    Tänkte nog vänta till minst v 12. Jag längtar dit sååå mycket!!
    Vi gick in i vecka 5 idag(4+0). Känner att brösten ömmar mer o mer. Molande värk till och från.
    Hur mår ni andra?

• Snowboard

Är det fler av er som har och har haft brunaktiga flytningar till och från? Jag har haft det från ÄL +7.

• solidag

Hej, jag plussade också idag och var riktigt förvånad trodde verkligen inte att jag skulle vara gravid, eftersom vi inte tänkt starta bebistillverkningen förrän om några månader, men är superglad förstås. Har BF den 6 juni och känner inte så mycket mer än att det sticker lite i högra delen av livmodern, precis som det gjorde i min förra graviditet. Har en son som är född i februari 2012, en månad för tidigt så jag tror att juni bebisen kan bli en maj bebis. Ska bli kul att följas åt och hoppas att vi alla kommer att vara med i "nu är Juni -14 bebisarna här" tråden.

• Snowboard

Jag har just i denna stund väldig värk och haft lite färgade flytningar.... blir lite orolig att något är galet. Fast jag hade iof så igår kväll också sedan var det borta i morse. Någon mer som har känt så?

• Bobbo3

Jag har inte haft färgade flytningar men med sonen hade jag såna smärtor i magen att jag låg på golvet utan att klara av att resa på mig. Men vet många som har blött men det har inte varit någon fara.

• Snowboard
    Bobbo3 skrev 2013-09-27 10:46:21 följande:
    Jag har inte haft färgade flytningar men med sonen hade jag såna smärtor i magen att jag låg på golvet utan att klara av att resa på mig. Men vet många som har blött men det har inte varit någon fara.
    Tack för svaret, då känns det lite bättre. Det kom bara en sväng med färgade flytningar, nu är de klara igen. Så det är säkert inget alls. Bara jobbigt med den ständiga värken, men jag ska egentligen inte klaga eftersom att jag trots allt är graviiiid =D. 

jag har också en son, född -10. Hur gammal är din son? När plussade du med denna? 
  • Eleonoor
    Snowboard skrev 2013-09-26 21:26:41 följande:
    Jag har just i denna stund väldig värk och haft lite färgade flytningar.... blir lite orolig att något är galet. Fast jag hade iof så igår kväll också sedan var det borta i morse. Någon mer som har känt så?

Man kan ju få blödningar då mensen skulle ha varit :)
  • Bobbo3

Min son är född -12 han blir 1 år nästa vecka :) Jag plussade i lördags och har bf 1 eller 2 juni :)

• Snowboard
    Bobbo3 skrev 2013-09-27 14:14:07 följande:
    Min son är född -12 han blir 1 år nästa vecka :) Jag plussade i lördags och har bf 1 eller 2 juni :)
    Wow starkt jobbat med att få nästa så tidigt. Vi har inte haft en tanke/ork/lust för en ny förrän nu hehe.
    Några spännande symtom? 
Svar på tråden Bf juni -14