• Bobbo3

Bf juni -14

Jag och min sambo plussade i helgen med vårat andra barn. Med först tog det oss 19månader att bli gravida men denna gången tog det sig på andra försöket å lyckan är total!. Då det fortfarande är väldigt tidigt har vi inte berättat det för någon så det hade varit trevligt att ha några att prata gravid grejer med. :)

• Svar på tråden Bf juni -14
  • Rebecca 551

Jag plussade idag och jag tror att bf är 9-10 juni... Känns lite konstigt. Beskedet har inte sjunkit in än.

• Grumpy88

Åh grattis till er som plussat!! Det är verkligen en upplevelse. Själv blev jag helt chockad även fast det var planerat och jag hade på känn att det växte nått där inne :) Hittills har jag inte haft så mycket symptom bara lite ömma bröst och sedan som molande mensvärk. Men det är ganska tidigt än 4+1. Så ska bli spännande att se hur nästa vecka ser ut! ;) Hur mår ni? Några symptom ännu?

• Snowboard
    Eleonoor skrev 2013-09-30 21:53:11 följande:
    Grattis till alla plus!

Någon mer som är sjukt trött om dagarna?
    Jag är gööör trött! Hur tar du dig igenom dagarna?
  • Eleonoor
    Snowboard skrev 2013-09-30 22:24:21 följande:
    Jag är gööör trött! Hur tar du dig igenom dagarna?

Jadu.. jag vet inte. Känns som om jag går i en dimma. Haha. Själv då?

Jag köpte vitaminer för gravida idag, så får se om det hjälper lite.
  • Eleonoor
    Grumpy88 skrev 2013-09-30 22:19:33 följande:
    Åh grattis till er som plussat!! Det är verkligen en upplevelse. Själv blev jag helt chockad även fast det var planerat och jag hade på känn att det växte nått där inne :) Hittills har jag inte haft så mycket symptom bara lite ömma bröst och sedan som molande mensvärk. Men det är ganska tidigt än 4+1. Så ska bli spännande att se hur nästa vecka ser ut! ;) Hur mår ni? Några symptom ännu?

Samma bf som mig då! :)

Jag är som sagt trött så in i norden. Har lite stickningar i livmodern, annars mår jag bra.
  • Snowboard
    Eleonoor skrev 2013-09-30 22:27:59 följande:

Jadu.. jag vet inte. Känns som om jag går i en dimma. Haha. Själv då?

Jag köpte vitaminer för gravida idag, så får se om det hjälper lite.
    Jag vet inte heller hur jag gör. Idag hade jag en riktig skitdag. Var som ett åskmoln på jobbet, jäkligt obra. Jag var så trött och jätte aggro. Det kändes som att det satt en elefant på mitt huvud och jag ville bara åka hem och sova.

Det är ju under de första 12 v som man oftast mår som sämst, typ illamående, trötthet, labil osv men det är också under dessa 12 v som man ska hålla allt hemligt och det är så hysch hysch. Jag tycker att naturen (alternativt samhället) har tänkt helt fel där :P. Skulle vara skönt om alla runt i kring bara visste så att man kunde få må lite allan brallan utan att behöva gå runt och försöka maskera. Men men det är som det är och det är bara att vinka och le =).

Hut gammal är du? Är det ditt första barn?  
  • Eleonoor
    Snowboard skrev 2013-09-30 22:45:59 följande:
    Jag vet inte heller hur jag gör. Idag hade jag en riktig skitdag. Var som ett åskmoln på jobbet, jäkligt obra. Jag var så trött och jätte aggro. Det kändes som att det satt en elefant på mitt huvud och jag ville bara åka hem och sova.

Det är ju under de första 12 v som man oftast mår som sämst, typ illamående, trötthet, labil osv men det är också under dessa 12 v som man ska hålla allt hemligt och det är så hysch hysch. Jag tycker att naturen (alternativt samhället) har tänkt helt fel där :P. Skulle vara skönt om alla runt i kring bara visste så att man kunde få må lite allan brallan utan att behöva gå runt och försöka maskera. Men men det är som det är och det är bara att vinka och le =).

Hut gammal är du? Är det ditt första barn?  

Usch då. Hoppas att dagen blir bättre imorgon! :)

Jag är 22 år och detta är mitt andra barn. Har en dotter på 20 mån.

Själv då? :)
  • Sandra87love

Hej! Hänger på här jag med. Har en son sen tidigare född 2012.. Är i v. 5(4+2) beräknad komma den 8 juni 2014.. Är så orolig för mf. Nån mer som är det? Längtar till efter v. 12 Mina symtom är molnvärk som bara den och så mår jag illa. Och så är man sjukt trött..

• Lou

Jag plussade haromdagen :) bf 4 juni så är i v.5 (4+5) andra barnet! Min pojk är 11 mån! Å jag är så sjukt trött denna gången, hela dagarna....*gäsp

Svar på tråden Bf juni -14