• Bobbo3

Bf juni -14

Jag och min sambo plussade i helgen med vårat andra barn. Med först tog det oss 19månader att bli gravida men denna gången tog det sig på andra försöket å lyckan är total!. Då det fortfarande är väldigt tidigt har vi inte berättat det för någon så det hade varit trevligt att ha några att prata gravid grejer med. :)

• Svar på tråden Bf juni -14
  • Bobbo3

Grattis till alla plus :) Sandra87love: Jag är också väldigt orolig för mf tror att det ska komma blod varje gång jag e på toan:/. Så vi kommer att göra ett ul i v12 så jag kan lugna mig lite:). Lou : jag har också en pojk på 11 månader :) eller aa min fyller 1år imorgon. Kan knte fatta att min lilla bebis blir 1år och att jag har en till i magen :) Men är också mycket tröttare denna gången.

• Drömsandra

Hoppar också in här! BF den 1 juni så är i v6. Jag är supertrött och dåsig och känner av magen o brösten. Min mage svullnar upp på eftermiddagarna så jag får smygöppna mina byxor för att inte sprängas! Försöker dricka mycket vatten. Också lite orolig för mf då det är svårt att veta vad som är normal värk... Det hugger lite ibland, molar ibland och så har det hållit på sedan dag 1. Ska bli skönt att prata med BM om tre v. och förhoppningsvis få lite svar och lugnande besked!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • frökendecibel

Jag och min sambo plussade i lördags. Vilken chock! Vi är jätte glada men känslan man känner när man ser plusset första gången kan man inte förbereda sig på. BF ca 3 juni.

Trött som aldrig förr och molvärk i livmodern som kommer och går. Än så länge bara en illamående våg (eller tsunami snarare....). Ingen vidare matlust men tömmer juicepaket efter juicepaket.

Förrutom jag och sambon så vet min bästa kompis och hennes man. Vi vill hålla "Bullen" hemlig i några veckor till men jag var tvungen att lätta på trycket för någon. Vilken himla tung hemlighet att gå runt och bära på själv! Bästisen blev super glad för vår skull och rörd över att vara den som först fick veta.       

• Rebecca 551

Är det någon mer som fått svullen mage? Jag tycker att helt plötsligt har jag fått massor av fett på magen vilket känns sådär. Mina symptom annars är att jag känner av något i magen, lite som mensvärk. Men än så länge är jag inte tröttare än vanligt eller blivit illamående, men det kommer väl...

• Marzy

Hej

Jag plussade idag och har bf 12 juni  och detta blir mitt andra barn :)
    mamma mu<3
  • camillaRosendahl

För ett år sen var jag i  er situation med bf juni allt jick bra  å vi fick en söt liten kille nu vill jag öanska err alla lycka till med magen   och  sen era små  <3

Svar på tråden Bf juni -14