Halloj ÄNTLIGEN VI har försökt i lite över 1 år och detta blir nu vårat första. Va hos barnmorskan i onsdags för jag har känt mig extremt trött och bitchig, .
Sen va min mens 4 dagar försenad och det har den aldrig varit, så jag tänkte jag chansar, och när jag väl tog testet hos BM så visade stickan ett väldigt svagt svagt plus. Så BM sa att jag skulle vänta 1 vecka till men HELL NO. Köpte själv ett test samma dag och plussade med morgonen urinen kunde verkligen inte hålla mig, men tydligen är det väldigt tidigt. Det stod gravid 2-3 på testet, fattade ingenting om hur jag skulle räkna ut det men fick det till 15 Juni.
.
Men kan inte bli lyckligare då vi kämpat och försökt så länge att jag nästan gett upp och trodde det va något
...fel på mig eller sambon. Nu e jag mer rädd att något ska dåligt ska hända i stället under graviditeten. Driver juh eget företag helt själv, ja inte helt själv min sambo hjälper även till. Vi håller nu på att leta anställda men det är inte lätt.
Hur känner ni er Symtom?? jag känner mig bara extremt trött, sov 12 timmar idag. Ibland känner jag mig lite svullen, speciellt magen, den är jätte svullen som att jag ska få min mens vilken dag som helst.
Sen e jag livrädd för den där första känslan när man känner barnet... vet inte varför men tycker det är jätte läskigt, känner mig som en Alien... men samtidigt sååååå lycklig . Sorry måste låta som värsta idioten.
Det finns en facebok grupp för oss som har BF 2014.... Gå gärna med
Länk: https://www.facebook.com/groups/668928739793432/