• Bobbo3

Bf juni -14

Jag och min sambo plussade i helgen med vårat andra barn. Med först tog det oss 19månader att bli gravida men denna gången tog det sig på andra försöket å lyckan är total!. Då det fortfarande är väldigt tidigt har vi inte berättat det för någon så det hade varit trevligt att ha några att prata gravid grejer med. :)

• Svar på tråden Bf juni -14
  • Snowboard

Kan man gå med i Facebookgruppen utan att det syns utåt så att säga? Vi har inte berättat ännu så vi vill inte att folk ska få reda på det för att jag går med i en Facebookgrupp :P.

Fi fan, nu ska jag sova bort illamåendet *urk*

• Bobbo3

Snowboard: tack :) AnnaMM: Grattis :) vet hur hemsk väntan är innan det efterlängtade pluset. Va skönt att inget var fel och att det gick av sig själv. Jag va också jätte trött första veckorna efter pluset men börjar bli lite piggare dock mår jag as illa så blir nog tabletter för det imorgon. Mallan1989: grattis va skönt att det tog sig direkt :). Är inte från örebro men om ditt alias stämmer med din ålder e vi jämn gamla :p

• Bobbo3

SaPe: grattis :) ring bm och be om ett vul eftersom du inte vet så ser dom ju på plutten hur långt gången du e :)

• Bobbo3

Undrar också om fb gruppen är hemlig såg att den var sluten men kan andra se att man e med i den då??

• Snowboard

Bobbo3: Vad tar du mot illamåendet? Funkar det tycker du? Jag vaknade inatt av mitt illamående och imorse var det kämpigt. Blir en jobbig arbetsvecka detta :/. Ska dock till MVC på onsdag så då ska jag fråga efter medicin. Hoppas ni har en bra dag!

(någon här på tåget har BADAT i parfym. Kul jul *vill spy ännu mer*)

• Rebecca 551

Ush och fy för illamående. Jag har nu spytt här på morgonkvisten, och beslöt då att stanna hemma och inte gå till jobbet.

Hur brukar ni andra göra? Går ni till jobbet fast att ni har spytt på morgonen? 

• SaPe

Tack! Ja jag får väll ringa i veckan:) Har inte riktigt smällt plusset än. Visst var det planerat men trodde inte det skulle gå lika fort denna gpngen! Mådde väldigt illa imorse men blev bättre när jag började röra på mig på jobb. Vilken ålder är ni i? Jag blir 25 i år, skickade förra veckan ut inbjudningskort till en stor fest...ångrar mig lite nu;)

• Snowboard
    Rebecca 551 skrev 2013-10-14 09:22:38 följande:
    Ush och fy för illamående. Jag har nu spytt här på morgonkvisten, och beslöt då att stanna hemma och inte gå till jobbet.

Hur brukar ni andra göra? Går ni till jobbet fast att ni har spytt på morgonen? 

Vid min förra grav så jobbade jag fast jag spytt på morgonen, men jag tycker det beror på hur man mår, vad man har för jobb osv. När jag hade spytt så mådde jag bra igen så det gick bra. Men idag har jag varit illamående hela dagen och det är TUNGT fan. Önskar att få vara hemma men jag vill inte att någon ska få reda på det än, så det är bara att bita ihop i 5 v till *urk*.

Hur har din dag varit?
Svar på tråden Bf juni -14