• Bobbo3

Bf juni -14

Jag och min sambo plussade i helgen med vårat andra barn. Med först tog det oss 19månader att bli gravida men denna gången tog det sig på andra försöket å lyckan är total!. Då det fortfarande är väldigt tidigt har vi inte berättat det för någon så det hade varit trevligt att ha några att prata gravid grejer med. :)

• Svar på tråden Bf juni -14
  • Anna 462
    Incinta skrev 2013-10-09 14:27:59 följande:
    {#emotions_dlg.flower} BF Lista  {#emotions_dlg.flower}

*Bobbo3 - 2 juni, andra barnet
    *Incinta -  2 juni, tredje barnet
    *Snowboard - 6 juni, andra barnet 
    *Waris - 17 juni, tredje barnet 

Anna462 - 3 juni, andra barnet
  • Sarah1985

Är 6+3 idag. Har vetat i tre veckor. Har en dotter sen innan född 2011 i juli.
     Försökte i 8 månader innan det tog. Nu hoppas vi på att den stannar kvar. Har berättat för enstaka personer bara. 

• Sarah1985
    Sarah1985 skrev 2013-10-10 12:23:58 följande:
    Är 6+3 idag. Har vetat i tre veckor. Har en dotter sen innan född 2011 i juli.
     Försökte i 8 månader innan det tog. Nu hoppas vi på att den stannar kvar. Har berättat för enstaka personer bara. 

Har BF 1 juni glömde jag skriva..
  • detvar

possitivt? testen är provade två olika dagar. BF juni sommaren 2014?

• detvar
    waris skrev 2013-10-11 11:12:46 följande:
    Ha det är ju tydliga test, grattis!!🌸🌺
    Det är de? blir så förvirrad av vad folk säger :P
  • emosovergohome

Jag har beräknat födelsedatum 14e juni, plussade för en vecka sen... Trodde inte att det skulle vara något och det tog typ just fem minuter innan en liiiitet ljust extrastreck på stickan visades. Någon dag efter gjorde jag ett digitalt graviditetstest som visade att jag var gravid :)
    Pappan till barnet är någon jag nyss börjat träffa... Så jag har inte pratat med honom än. Är så rädd att han ska bli arg, ledsen... säga att allt är mitt fel och att han kommer att tjata om en abort. Bor i en väldigt liten by också så är lite orolig för hur ryktena kommer att gå när jag går ut med att jag är gravid, med en kille som inte vill ha barnet.
    Men längtar så efter en liten knodd! Jag vet att allt kommer att lösa sig i slutet, men inte nog med att man har förvirrade känslor över just situationen så märker man ju att hormonerna gör sitt! Hoppas vi kan följas åt här inne, och om 8 månader är de små liven vi pratar om nu nyfödda bebisar! :D

• Snowboard

Jag är trött som ett bottenlöst hål och nu har illamåendet slagit till också. Det är såååå påfrestande att hålla masken på jobbet när man bara mår som en påse skit. Speciellt när hela arbetsinsatsen består i att vara kreativ, supersocial och skojfrisk... gah. Hur mår ni andra där ute?

• Rebecca 551

Jag har börjat må illa sedan i onsdags. Nu måste jag småäta hela tiden och jag klarar inte av att stå och laga mat som köttfärssås, då vill jag gå och kräkas... Hoppas på att illamåendet avtar snart.... men det är troligtvis långt kvar till dess. 

• jamka

Hej!

Är i v 4+4, plussade idag.
     Bf den 16 juni, på min födelsedagSkrattande Har en son född i aug-07.

Har försökt att bli gravid sedan 2008 så min lycka är jättestor.Skrattande

Fick missfall 2011 i vecka 9. Hoppas att den här gången går det vägen och jag äntligen lyckas att bli en tvåbarnsmor...

Svar på tråden Bf juni -14