• Skånetös

Insemination hösten 2013

Någon som ska insemineras nu under hösten 2013? Vi har försökt bli gravida i 2,5 år och ingenting har hänt. Har inte hittats något fel på varken mig eller min sambo. Ska påbörja vår första insemination om ett par veckor. Hade varit roligt att följas åt.

• Svar på tråden Insemination hösten 2013
  • clin

Hmm..... Jag skulle vilja svara nej jag väntar. Men de finns ju en risk att man inte kan håll sig. :)

• Evy

Hej tjejer!

Idag är det ca en vecka efter ÄL och insemination. Jag har en rejäl mensvärk redan nu.. Undra vad det kan vara. Det började natten till idag och har hållit i sig hela dagen.

• saffran78
    Evy skrev 2013-11-03 16:08:28 följande:
    Hej tjejer!

Idag är det ca en vecka efter ÄL och insemination. Jag har en rejäl mensvärk redan nu.. Undra vad det kan vara. Det började natten till idag och har hållit i sig hela dagen.

Ska hålla tummarna för dig.
  • Skånetös
    Evy skrev 2013-11-03 16:08:28 följande:
    Hej tjejer! Idag är det ca en vecka efter ÄL och insemination. Jag har en rejäl mensvärk redan nu.. Undra vad det kan vara. Det började natten till idag och har hållit i sig hela dagen.

Håller tummar och tår för att det är en bebis därinne :)
  • Evy
    Skånetös skrev 2013-11-03 19:03:58 följande:

Håller tummar och tår för att det är en bebis därinne :)
    Ja, så här har jag aldrig känt innan så jag har förhoppningar om att det kanske är något på G Glad Tack för era tummar och tår Hjärta
  • sama12

Håller tummarna evy! :)

Jag ska på ny kontroll o mätning av ägg på onsdag. Det såg bra ut enligt doktorn idag. Så hoppas på en första insemination denna månaden :)

• Evy
    sama12 skrev 2013-11-03 19:15:28 följande:
    Håller tummarna evy! :)

Jag ska på ny kontroll o mätning av ägg på onsdag. Det såg bra ut enligt doktorn idag. Så hoppas på en första insemination denna månaden :)
    Tack :) Åh vad spännande!! Hoppas verkligen att ni ska få genomföra er första insemination nu i november Solig
  • linnea83

Hejhej!Är gärna med här!Vi har försökt bli gravida sedan juni -12.Efter utredning i maj så visade det sig att det inte fanns några fel på oss.En spolning gjordes och visade fin passage.Nu i höst har vi kommit till den 3:e rundan med pergotime och Ovitrelle,men endast insemination första rundan.Andra rundan hade jag äl på helgen och denna cykeln hade jag 5 ägg och då ville han inte göra insemination.Men vi skulle köra själva.Sen får jag inte äta pergotime mer då jag svarar för bra på dom.Sista kuren var endast halv och ändå 5 ägg.Är på bim -3 idag och kommer mensen hoppas jag att det blir en insemination i mitten av november.

• Evy
    linnea83 skrev 2013-11-04 09:40:54 följande:
    Hejhej!Är gärna med här!Vi har försökt bli gravida sedan juni -12.Efter utredning i maj så visade det sig att det inte fanns några fel på oss.En spolning gjordes och visade fin passage.Nu i höst har vi kommit till den 3:e rundan med pergotime och Ovitrelle,men endast insemination första rundan.Andra rundan hade jag äl på helgen och denna cykeln hade jag 5 ägg och då ville han inte göra insemination.Men vi skulle köra själva.Sen får jag inte äta pergotime mer då jag svarar för bra på dom.Sista kuren var endast halv och ändå 5 ägg.Är på bim -3 idag och kommer mensen hoppas jag att det blir en insemination i mitten av november.
    Åh spännande! Hoppas du redan nu har en liten i magen :)
Svar på tråden Insemination hösten 2013