• Skånetös

Insemination hösten 2013

Någon som ska insemineras nu under hösten 2013? Vi har försökt bli gravida i 2,5 år och ingenting har hänt. Har inte hittats något fel på varken mig eller min sambo. Ska påbörja vår första insemination om ett par veckor. Hade varit roligt att följas åt.

• Svar på tråden Insemination hösten 2013
  • Skånetös
    Mc angel skrev 2013-10-18 06:47:26 följande:
    Hallojs... Fullt upp här hemma... Jag mår bra efter insem... Kände mig lite yr igår å inbillar mig att jag kissar oftare än vanligt...

På tisdag har det gått 10 dagar sedan insem... Vi har kommit överens om att testa på fredag... :)

Kanske är lite tidigt men vad gör man, dör ju av nyfikenhet här!

Hur har det gått för dig? Testat ännu?
  • anno81

hur har det gått Mc Angel?

Skånetös: hade du börjat med sprayet nu? 

• Skånetös

Jag har precis börjat med sprayet. Efter spolningen har min kropp varit upp och ner. Haft svårt att hitta ägglossningen som kom en vecka senare än vad jag trott. Hur mår du? Några symtom?

• clin

Du har bim på ons anno81?? Har du några symtom? Jag har haft mensvärk sen i ons efter inseminationen. Undra om de e bra eller dåligt? Skall du börja med sprutorna i början av nov, skånetös? Ett lycka till till er alla!

• Skånetös

Ska till Hans den 6 november och efteråt ska jag nog börja med sprutorna om jag är nedreglerad som jag ska :)

• anno81
    Skånetös skrev 2013-10-26 14:48:30 följande:
    Ska till Hans den 6 november och efteråt ska jag nog börja med sprutorna om jag är nedreglerad som jag ska :)

Spännande!! Jag tyckte bättre om att ta sprutan än sprayet. Då blir det nog insemination I mitten på månaden då för dig skånetös.
  • anno81
    clin skrev 2013-10-26 10:17:11 följande:
    Du har bim på ons anno81?? Har du några symtom? Jag har haft mensvärk sen i ons efter inseminationen. Undra om de e bra eller dåligt? Skall du börja med sprutorna i början av nov, skånetös? Ett lycka till till er alla!

Alltså det här med bim brukar aldrig stämma på mig med tanke på pco:n men om man räknar en normal bim så är det imorgon men om man räknar efter ägglossningen så blir det på onsdag. Har ont I brösten men det brukar jag alltid ha innan mens och så springer jag på toa ofta annars känner jag ingenting. Tror jag ska ta och beställa hem lite tester så att de ligger redo här hemma när det är dags att testa.
  • TBL

Hej! Jag hoppar in med en fråga i denna tråd och hoppas att någon kan svara. Är det någon som vet vad RMC i Malmö tar för pris för DI syskonförsök? Tacksam för svar!!

• Mc angel

Fick mens i fredags kväll... Hoppas d inte är för sent att börja ta sprutorna nu 2,5 dag senare... Fick inte tag i sjukhuset på helgen :(

• clin

Usch så tråkigt! Bara på de igen,någon gång lyckas man!:)

Svar på tråden Insemination hösten 2013