cmc skrev 2014-02-06 11:21:55 följande:
Haha ja men det kan vara en bra idé. Vi har en audi A3 och dom har ju inte jättestort bagageutrymme så vi hade två alternativ, välja en lite mindre vagn eller köpa ny bil och då blev inte valet så svårt :) Men min bror hade en Emmaljunga till sina barn och dom är väldigt sköna att köra.
Ah va skönt, för det blir ju en del pengar att lägga på trängelskatt om man ska pendla och sen har vi vårt kontor i samma hus som arkaden så det finns inte jättebra parkerings möjligheter heller. Får helt enkelt gilla läget och börja åka buss.
Jag tränade en del innan jag fick diskbråcket så sen i augusti har jag i princip varit orörlig :( Bara en sån enkel grej som att tömma diskmaskinen är omöjlig. Stackars min sambo ;) Ja vattengympan är helt fantastisk, jag kan väl kanske inte påstå att det är så mycket träning utan det är ju mer bara röra på kroppen, jag blir inte direkt svettig. Men det är otroligt skönt att komma ner i 34-36 gradigt vatten och känna hur lätt kroppen är.
Ja men simma är väl toppen? Skönt att göra de innan man börjar jobba så har man hela kvällen till att vila sen.
Vi har bara en Kia Ceed halvkombi och den är ju inte speciellt stor inser jag nu! Sambon är helt övertygad om att den får plats, jag är dock lite skeptisk så vi får testa snarast :)
Kan inte påstå att jag kommer njuta av att hoppa i bassängen på Kristinedal, den är bara 27 grader varm så där får man simma på så man inte börjar frysa haha ;) Men det är skönt att få det gjort på morgonen så är det "klart sen".
Planer för helgen - imorn är jag ensam hemma på kvällen, sambon ska på grabbkväll och lördag ska jag på tjejmiddag i stan :) Blir nog en sväng till Ikea också, ska köpa en barnstol och lite smågrejer. Ska du göra nåt skoj?
Jag klurade på en sak igår, grannen precis mittemot oss i trappen flyttade ut förra helgen, från sin 3a, och jag såg att det var inflyttning 1 mars så funderade på om det är den ni ska flytta in i? Hade ju varit väldigt komiskt i så fall :)