• Jenkis

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.

Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår. 

• Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
  • Redan47
    villsågärna38 skrev 2014-05-28 16:13:20 följande:

Klara flytningar är helt ofarliga och mer ett tecken på att "fertiliteten" ökar dvs ökad dos östrogen. Om du har lätt att få svamp, minska på sockret. Det är framför allt det som är en bov i att fel bakterier växer till. Kram
    Tack vilksågärna : sockret !!! Jätte viktigt ändå m eller utan svamp. Ger bättre miljö i livmoder att undvika socker.
  • Jenkis
    Jojjo77 skrev 2014-05-28 16:20:42 följande:
    Hej! Var ett tag sen jag tittade in här. Vill bara sprida lite hopp för alla som sliter. Vi testade positivt för nästan en vecka sen. ÄD nummer ett. Nu hoppas jag att det går hela vägen. Kram!
    {#emotions_dlg.flower} GRATTIS!!!! {#emotions_dlg.flower}
  • Minnah77

Jojjo77 å vad kul.. Grattis.

Redan47.. Varför dricker du citronvatten? E de bra för något? Ska göra allt för att inte äta godis o trappa ner på mjölkprodukter..

• Helisa

Massor av grattis Jojjo77! Det ska gå bra ska du se! Jag håller tummarna!
    Redan47, vilken kämpe du är! Snart är det dags igen. Bara några dagar kvar. Den här gången ska det gå toppenfint!

• Redan47

Minnah, jag dricker det för att "rena " njurar och dämpa sötsug och för ämnesomsättningen. Om du googla på citron vatten ljummet. Får du många välgörande svar.

Tack Helisa ja nu är det fet igen. Känns ändå tungt, motgångar satt sina spår och mediciner gör mig svajig ich tiden går och visst jag undrar om kah är i mina sunda vätskor som driver vidare.

Det är roligt du mår så bra ! Det gläder mig åtminstone , ger lite ljus, för bara misslyckade och ruvare i trådarna skulle bli mest "ångest" delande. Kram

• Helisa

Redan, jag förstår att det känns tungt. Jag tänker på dig och håller alla tummar jag har. Hjärta

Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014