Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Jojjo77: Grattis!
Fet datum: 6/6 Aten. Passar bra vår svenska dag!
Jojjo77 å vad kul.. Grattis.
Redan47.. Varför dricker du citronvatten? E de bra för något? Ska göra allt för att inte äta godis o trappa ner på mjölkprodukter..
Stort grattis Jojjo77!
Massor av grattis Jojjo77! Det ska gå bra ska du se! Jag håller tummarna!
Redan47, vilken kämpe du är! Snart är det dags igen. Bara några dagar kvar. Den här gången ska det gå toppenfint!
Minnah, jag dricker det för att "rena " njurar och dämpa sötsug och för ämnesomsättningen. Om du googla på citron vatten ljummet. Får du många välgörande svar.
Tack Helisa ja nu är det fet igen. Känns ändå tungt, motgångar satt sina spår och mediciner gör mig svajig ich tiden går och visst jag undrar om kah är i mina sunda vätskor som driver vidare.
Det är roligt du mår så bra ! Det gläder mig åtminstone , ger lite ljus, för bara misslyckade och ruvare i trådarna skulle bli mest "ångest" delande. Kram
Redan, jag förstår att det känns tungt. Jag tänker på dig och håller alla tummar jag har.