Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Ninacamilla : så du känner igen dt med tröttheten. Tack! Hur mår du nu? Har du samlat dig och njuter av dagen? Passa på! Kram
Tack snälla Redan och NinaCamilla! Nu är det våran tur att lyckas bli gravida och få våra så innerligt efterlängtade små barn. Analysen av mensblodet på Serum visade att jag inte har någon infektion så varken Serum eller Embio säger/tycker att jag behöver antibiotika. Jag hade gärna tagit en kur men eftersom mina läkare inte tycker att jag behöver antibiotikan så vet jag inte hur jag ska få det utskrivet.
Jag kommer ta Albyl Minor som ett komplement till Clexanne.
Hmmm..., serum sätter ut antibiotika förebyggande före transfer, typ till alla. Jag hade inte heller något påvisat. Plus ätit antibiotika efter hysto som är obligat. Ställde den frågan specifikt- fick svar:precaution.
Det gör i och flör sig att jag känner mig trygg med både sex och bad nu innan. Lite nojig efter alla ggr har jag blivit.
Du frågar helt enkelt om de kan skriva ett EU recept som du plockar ut hemma på ett apotek. En kur på 10dgr innan.
jag tycker de är skit coolt att de går att göra såhär nu .. och blir de så att jag måste ta äggdonnation så klart så är de moders instinkt som tar över ..
jag önskar er all lycka pluss att jag tycker att ålder är bara en siffra ;)
*Ps jag menade inget illa med mitt inlägg hoppas att ingen tog illa upp
Redan: Jag känner så väl tröttheten - jag tror att det var kombo med alla mediciner. Det var så många och starka - specifik mot endometrios och mykoplasma och lite östrogen på det Njaa samlat och samlat. Jag bad en remiss till kurator som jag går nu efter 4 års barnlängtan. Jag har insett att jag har inte reflekterat hur mycket har vi kämpat mot läkarna, hamnat mellan stolarna, fått ingen info och utomkveds i buken. Grät floder sist men har jag njutit iaf viner och ostar som jag inte kunde göra innan. Jag hoppas verkligen att ni lyckas nästa gång. Medicinkombination och operation i Serum var nyckeln som jag hade väntat på - längre tid.
Nina, gläder mig ditt beslut att kontakta en samtalspartner. Ett steg till hälsa ich skatta dig själv högre, det tror jag är en framgångsrik väg att gå. För de motgångar vi möter är svåra att dela med kreti pleti... Den sorgen det unnebär med neg besked känsla av att vara fel på misslyckad påverkar självkänslan. Svårt att få empatiska möten- som påverkar läkningen plus.
Ja, jag förökar hålla hoppet uppe för denna gång, men ska erkänna att det känns svajigt att våga hoppas fullt ut. Smärtan av minus gör sig påmint. Men kommer följa vår plan. 3+2 i frysen!
Det känns verkligen ledsamt att två av våra ÄD systrar mist bebisar. Vår värsta mardröm. Känner mig nedstämd av den sorgen. Och tacksam att vi delar både glädje ich djupaste sorg. Det är styrka hos er som orkar göra det. Ger hela spektrat på den " verklighets plan" vi befinner oss på.
Håller med Redan, det känns oerhört ledsamt. Måste känns fruktansvärt att mista sitt lilla barn efter allt kämpande, många gånger i flera år.
Frk. Röd, det finns all anledning att du tar antibiotika förebyggande....kram
Jag ska höra med Serum igen om de kan skriva ut trots att de sagt att jag inte behöver ha antibiotika eftersom jag inte hade nån infektion efter deras analys. Embio ber jag inte en gång till, de har sagt nej två gånger om att jag inte behöver antibiotika.
Hur fungerar det med EU-recept? Skickas de som bifogad fil i mail?