Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Senaste dagarna har bebisen levt om extra mycket i magen. Det gör absolut inte ont (inte än) utan känns härligt.
Tack, Redan!
Tack alla! Fick ljusrosa flytningar igår och är nojjig värre. Inget idag. Nån som känner igen sig?
Det är vanligt med blödningar, speciellt vid äd av någon anledning. Jag blödde en del första veckorna och fick både mäta hcg och komma in på ett tidigare vul för att se att allt var ok, vilket det var :)
Ta kontakt med ditt sjukhus om du vill mäta hcg för att se att det ökar som det ska.
Lycka till, tror allt kommer gå superbra!!
Redan: härligt att det är dags för FET snart! Gärna ge lite status uppdatering därifrån -typ hur FET går till. Jag har gjort FET i Finland men inte i Serum. Hoppas på ett guldägg och fin slemhinna. Kram
Nina: äter östrogen, började m 4mg nu uppe i 8mg. 10 pred, clexane, trombyl, två sorters antibiotika, börjar med progestoron imorgon. Jag har inget i livmoder att ta hänsyn till. Slemhinna svarar ej ordentligt oå östrogen. Så inplanerat en östrogen sköljning på onsdag morgon om slemhinnan ej är tillfredsställande för peny. Så detta är vad jag vet hittills! Rapport kommer under dagarna! Kram något specifikt du vill veta, som jag ska lyssna mer på, skriv!
Stort grattis Jojjo77!!! Härligt med ett plus!! Jag hade små blödningar i början av min graviditet. Precis som Fruhn skriver så är det vanligt vid äd. Ring gynakuten/sjukhus/vårdcentral/mvc om du behöver prata med någon och ta hcg prov. Jag var inne och tog hcg prov vid ett tillfälle (tror det var vecka 5) och i vecka 10 var jag inne på ett ul pga av blödning men allt gick bra.
Redan - 6 juni låter ju som en utmärkt dag för FET. Håller tummarna!
Helisa - härligt att det går framåt.
stor kram till er alla
Tack sakura! Usch jag får ont i magen att tänka på att behöva kontakt VC senare el Mvc och bli ifrågasatt att få komma tidigt in... Vet ju att en del blivit det.