Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Jenkins, har du någon samtalsterapeut du kan ventilera din hälsa med och rådgöra. För det tar mycket energi tänker jag av dig att bearbeta allt du tänker du "borde" klara. Du lägger börda på dig själv ... Skuldbelägga dig tar kraft och det i sig suger vilket sänker dig ner i depressionens svarta hål . Kram
Jenkins: din hälsa- ditt ansvar- den frågan får du driva. Jag tänker att det som är viktigt för dig, motiverar dig. Och som blivande mamma, är din hälsa minst lika viktigt för ditt barn som dig. För när vi svajar... Gör de det oxå, men inte omedelbart det kommer senare när vi kan ta emot dem. Jag hör dig prata om samtalspartners kalender att du anpassar dig till hennes arbetsbörda- den är hennes ansvar! Om du behöver hen- NU - så driv den frågan. Du vet själv att den enda som får betala är du själv med ditt eget mående, att låta bli ta kontakt med det stöd som du kanske är i behov av för att ha huvudet över vatten ytan. Jag vet, att det frestar på att skjuta på samtals stöd - det finns säkert andra som dessutom behöver din tid bättre. MEN det är återigen terapeutens jobb att avgöra. Du är i början av en graviditet som du sett fram mot. Se till att det blir en njutningstid tillsammans med din familj, partner och bebis. Du har gjort en resa fram till idag, det är dags att njuta av frukten oxå! Kram kram
Jenkins; jag har full förståelse för att detta känns jobbigt för dig. Vilket oxå är ytterligare anledning till att du behöver stöd utanför familjen. Du känner dig bäst vilket stöd du vill ha idag. Kanske din terap kan ändra stil efter ditt nuvarande behov ? Finns det någon utanför sjukhusmiljö som läkaren kan remittera dig till? Har du börjat jobba heltid igen, om du är lite sjukskriven kan du väl ta den tiden åt dig själv. Du är den viktigaste personen i ditt liv just nu! <3
Jenkis. Hur går det för dig? Nu är det väl inte så långt kvar till RUL.
Hej länge sedan aktivitet här...
Jag är såååå trött, känns eller tror iallafall det är medicinstart. Två sorters antibiotika, östrogen, trombyl o clexane.... Lite chock kanske för kroppen att bearbeta alla kemikalier.
Redan, när har du beräknat FET?
Frk. Röd: mellan den 4-7/6. Jag har iallafall bokat flyg till dess;)....det är då jg kn åka sedan är det nog för sent för min slemhinna iallafall. Har inte meddelat penny ännu, men ska knopa ihop ett mail ikväll. Ska göra VUL den 27/5, det blir md12.
Hur går det för dig?