Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Lite osäker hur, men de har erbjudit mig att skicka recept. Mail eller post, törs jag vite svara på faktiskt. Fråga. Meddeloa P att du ändå vill ta det säkra före det osäkra, referera till att du vet att jag knaprar i "Förebyggande säkerhet" att det nu varit missfall m infektion att du känner oro. Embio vill inte... typ. När ska du börja din dos isåfall? Annars kanske jag kan ta med...fr Aten. Åker 4-7/6
Tack gör erbjudandet men jag ska försöka få tag på det själv lite tidigare. Har du mailadress direkt till Penny?, de senaste gångerna som jag mailat till serums infoadress så är det en Katie som har svarat.
Åh vad jag längtar tills vi får starta vår första behandling på ks huddinge! Vi har i augusti stått i kö i ett år. Vi väntar och vi väntar. Lär väl inte blir något förns efter sommaren... är så rädd att det inte ska gå vägen. Att det färska ägget inte blir något och att OM vi får några till frysen att de sedan inte ska klara upptining eller delas ordentligt. Läser om så många som misslyckas. Vågar inte hoppas även fast längtan är stor 😕:(
Frk röd jg inboxar dig sen!
Bullenochgrisen: det är också många som lyckas, glöm inte det även om jag förstår din oro. Jag blev faktiskt gravid på första försöket, då solskenshistorier finns också! Håller tummarna för er!
bullenochgrisen. Förstår din oro och längtan. Känner verkligen igen mig. Vi lyckades på vårt första försök på Huddinge men jag var toknervös inför försöket. Med flera ivf försök i bagaget så vågade jag inte riktigt hoppas även om jag såklart gjorde det. Höll på att freaka ut när jag fick höra att vi var mottagarpar 2. Då blev jag så sjukt nervös för om vi skulle få några ägg alls. Men vi fick ägg och det lyckades. Lycka till!!! Håller tummar och tår!
Känns skönt att få lite hopp. På något sätt skyddar man sig själv att inte längta till någonting som kan misslyckas. Det är bara att hålla tummarna och åka med på resan, finns inte så mycket annat man kan göra för att påverka. Man längtar till hösten så otroligt mycket så man knappt vill planera in andra saker. Försöker att spara så vi har pengar direkt i höst ifall vår behandling inte skulle gå vägen. Knäpp man är, jag vet. Men på något sätt så är det ändå en trygghet för en själv att faktiskt veta om att det kan misslyckas. Och hur gör vi då? Därför känns det skönt att veta det redan nu. Hur har ni gjort vid ägginsättninge eller vad man kallar det? Har ni tagit ledigt från jobbet den dagen och sen jobbat som vanligt dagen där på eller sett till att vara hemma ett par dagar efteråt?