Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Ninac: ja då ska jag nog byta när jag nu har möjlighet med recept på Innohep. Mina blåmärken är jätte fula, igår fick jag ett stort pga att bilbältet klämde på sprutstället.,,för inte verkar just klexane vara mitt begynner....för att få plus.
Jag har läst oxå att infästande bättre det innehåller något protein,i enoxparin,
Nina, var det bara att byta från en spruta till en annan?
Det var bara att byta enligt sjukhuset. Dosen var nog detsamma som clexane som jag fick. Mycket lättare nål också
Nej men fy va trist att höra Redan!! Hade verkligen hoppats att det skulle funka lika bra på dig med plåster. Stora tröstkramar!! Ps. Jag körde innohep då jag blev gravid. Vet dock inte för/nackdelar. Fick dem av Eva.
Villsågärna38, hur går det för dig med din graviditet? Vilken vecka är du i nu?
Villsågärna38, hur går det för dig med din graviditet? Vilken vecka är du i nu?
Nej men fy va trist att höra Redan!! Hade verkligen hoppats att det skulle funka lika bra på dig med plåster. Stora tröstkramar!! Ps. Jag körde innohep då jag blev gravid. Vet dock inte för/nackdelar. Fick dem av Eva.
Oj, va fort det går! Du är snart där med din lilla mirakelbebis i famnen.
Jag mår väl egentligen inget vidare eftersom min andra ÄD nyss har misslyckats och att jag för andra gången i rad inte fick några embryon till frysen. Har bara haft kontakt med min koordinator efteråt så nu väntar jag på analys från doktorn varför han tror att inte något av de sammanlagt 6 (färsk)embryon som jag fått överförda inte har fastnat samt vad han och kliniken har att erbjuda nu, både behandlingsmässigt och kostnadsmässigt. Just nu känner jag mig både arg och småbitter och det mår jag inte riktigt bra av.
Hej alla,
Söker desperat efter en gynekolog som är villig att göra ultraljud. Är inte skriven i Stockholm men stockholmsområdet funkar.
Med hopp Anna
"Redan" tyckte jag skulle kika in här,men ni verkar göra äggdonation allihopa och vi gör embryodonation. Precis misslyckats med den 3.e och nu finns snart inga alternativ enligt den kliniken. Asgammal dessutom så tiden emot oss-liksom allt annat under alla år vi kämpat...
Vi är blandat klientel här så känn dig välkommen likväl. Vi genomgår alla någon typ av ivf.
Till din fråga så vill jag säga att fet är jättevanligt utomlands. Det tär mindre, billigare, just att resa bland annat. I USA har jag sett det finns separata banker. Den stress du upplever är minst lika viktig att ta på allvar. Såvjsg tycker du ska driva den väg du vill gå. Hysto är definit värt att göra. JSg har barn och förlossat tidigare oxå, min livmoder hade stora ärrbildningar som definitivt förhindrar tidigare implantationer. Serum i Aten är mycket duktiga och kända för sina hysto jobb. I din situation kan det icå vara värt att kontakta fler andra kliniker. Jag har någonstans snappat upp att det finns just rest embryon frusna att köpa på flera av EU klinikerna. Så det torde vara lika för dig som för oss med ÄD. Det spelar ju ingen roll vart spermie kom ifrån....!