Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Jojjo: Skönt att ni har fått donator! Lycka till nu. Jenkis: Vid insättning i Finland ville de ha 9 mm, vid UL vecka innan hade jag rund 8 och de sa att det kommer växa vidare inför ET. Det blir intressant vad de säger i Grekland nu.
Härligt att ni är på gång nu
Lycka till NinaCamilla, Jenkis och Jojjo!
Apropå slemhinnan håller jag helt med, det är väldigt märkligt att det är sådan skillnad på vad som anses vara minimala nödvändiga tjockleken...
Själv har jag alltid haft en tjocklek över 9mm, men det hjälpte inte under våra 5 tidigare försök...
Håller tummarna för er nu tjejer!
På KS vill de att ske slemhinnan ska vara minst 8 mm men viktigast är att den är treskiktad dvs av god kvalitet. Dock märkligt att de tycker det är ok med 6 mm. Håller iaf tummarna för dig Jenkis!! Superskörd bådar ju gott och än kan det ju växa till sig Lycka till Nina Camilla och Jojjo som också är på gång! Kram